جلسه هماهنگی جشن‌های نیمه شعبان در سیرجان

فرماندار شهرستان سیرجان در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نیمه شعبان گفت: مردم و مسئولان باید در برگزاری هرچه باشکوهتر اعیاد شعبانیه تلاش کنند.

جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی برگزاری جشن‌های نیمه شعبان با حضور امام جمعه سیرجان، فرماندار و جمعی از مسئولین برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین شیخ عباس مسلمی زاده با تبریک اعیاد ماه شعبان گفت: امیدوارم از ظرفیت این ماه عظیم به نحوه شایسته در جهت افزایش معرفت خود استفاده کرده و آنچه را که از معرفت کسب کرده ایم بتوانیم در زندگی عملی خود اجرا کنیم.

او افزود:این جشن‌ها باید با معرفت و آگاهی همراه باشد و صِرف برگزاری یک مراسم شادی کافی نیست گرچه همان هم خوب است، ولی معرفت کافی نسبت به برگزاری مراسم باعث شناخت و آشنایی بیشتر افراد نسبت به صاحب اصلی این مراسمات می‌شود.

علی یعقوبی پور فرماندار سیرجان نیز در این نشست که در محل فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بر استفاده از امکانات و هم افزایی ادارات به منظور برگزاری این مراسم تاکید کرد.

از جمله مصوبات این نشست می‌توان به جشن متمرکز با حضور مواکب مردمی، برگزاری مسابقات دانش آموزی، آذین بندی‌ها و تبلیغات میدانی، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع مهدویت، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا اشاره کرد

در پایان هر یک از حاضرین در خصوص برنامه‌های مراسم نیمه شعبان نظرات خود را بیان کردند و تصمیماتی در خصوص برگزاری هرچه باشکوهتر جشن‌های نیمه شعبان اتخاذ و برایجاد هماهنگی و همکاری‌های لازم تأکید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار