طعم شیرین امنیت و سختی کار مرزبانان را آحاد مردم لمس می‌کنند

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: طعم شیرین امنیت و سختی کار مرزبانان را آحاد مردم به خوبی لمس می‌کنند.

 حجت الاسلام منصور باقربیک تبریزی   در دیدار رئیس گزینش انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تاکید بر بهره گیری لازم از فرصت عبادت در این ماه، افزود: طعم شیرین امنیت و سختی کار مرزبانان را آحاد مردم جامعه بخوبی لمس می‌کنند و قدردان زحمات مدافعان امنیت هستند.

وی ادامه داد: کار سخت مدافعان امنیت، خصوصاً مرزبانان، عبادتی بزرگ است و طعم شیرین امنیت و سختی کار شما را مردم در اقصی نقاط دنیا بخوبی حس می‌کنند.

دبیر قرارگاه فرهنگی سیستان و بلوچستان واژه جهاد را مصداق بارز مرزبانی، عنوان و اضافه کرد: آنقدر کار شما با ارزش و مهم است که امام سجاد (ع) به طور خاص در حق شما دلاور مردان دعا کرده است.

مرزبانی؛ خاکریز اول دفاع از کشور

رئیس گزینش استخدام نیروی انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار، مرزبانی را خاکریز اول دفاع از کشور دانست و گفت: مرزداران غیور این استان در سخت‌ترین شرایط جوی و جغرافیایی، همواره مشغول حراست و حفاظت از مرز‌های پر افتخار میهن عزیزمان بوده و در بستر امنیت پایدار در ایفای حقوق مرزنشینان دلاور انجام وظیفه می‌کنند.

سرهنگ حسن رمضانی، افزود: با تلاش همه دستگاه‌های امنیتی و ولایت مداری مردم فهیم و همراهی و همکاری مرزنشینان غیور استان، در حال حاضر امنیتی بسیار خوب در مرز‌های استان حاکم هست که در واقع این موضوع، ثمره خون شهدای مظلوم مرزبانی و مدافعان امنیت است.

وی ادامه داد: خواسته ما از علما و روحانیون این است که از تریبون‌های مختلف، گوشه‌ای از فعالیت مرزبانان و مدافعان امنیت را به سمع و نظر آحاد مردم برسانند.

شایان ذکر است در ادامه این دیدار در راستای خدمت رسانی به مرزبانان و خانواده‌های آنان در امور دینی، مذهبی، فرهنگی و جذب نیرو گفتگو و برنامه ریزی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار