کدام سریال‌‌ها نوروز ۱۴۰۲ پخش می‌شود؟

تاکنون عنوان سریال‌های شبکه یک و سه سیما در نوروز ۱۴۰۲ به طور رسمی اعلام شده است.

تلویزیون هر سال در نوروز برای مخاطبان خود پخش سریال و برنامه‌های متنوعی را تدارک می‌بیند. امسال نیز برای نوروز ۱۴۰۲ سریال‌هایی ساخته شده یا در مراحل تولید هستند. گفته می‌شود، سریال «نون. خ ۴» از شبکه یک، «جشن سربرون» از شبکه سه به روی آنتن تلویزیون خواهند رفت.

تاکنون سه فصل از مجموعه «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی برای شبکه اول ساخته شده است. «نون خ ۱» نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما روی آنتن رفت، نگاه بومی این سریال به مناطق کردنشین و طنازی‌های آن در همان فصل اول توانست مخاطبانش را جذب کند.

سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی مراحل پیش تولید و نگارش فیلمنامه را در تابستان سال جاری سپری کرد و همزمان با فصل پاییز کلید خورد و چندی پیش تصویربرداری این سریال به پایان رسید و این روز‌ها مراحل نهایی تدوین را توسط امیرشیبان خاقانی سپری می‌کند.

در این فصل از سریال برخی بازیگران فصل‌های قبل حضور دارند از جمله خود سعید آقاخانی و همچنین حمیدرضا آذرنگ که در فصل دوم در سریال حضور داشت دوباره به این مجموعه بازگشته است.

کدام سریال‌ ها نوروز ۱۴۰۲ پخش می‌شود؟

از دیگر بازیگرانی که پیش از این در سریال حضور داشتند می‌توان به نقش هومن حاجی عبداللهی اشاره کرد که در فصل اول مورد توجه قرار گرفت و حالا دوباره در فصل چهارم بازمی‌گردد. همچنین پیش از این قرار بود حسن معجونی در این سریال به ایفای نقش بپردازد، اما بیژن بنفشه‌خواه جایگزین او شده است.

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، هدی استواری، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاالله وروایی، سیروس سپهری، یوسف کرمی، رضا رشیدی، سیدحسین موسوی، سیروس حسینی‌فر، علی اخوان، افشین ملکی، نارین ایوبی، شقایق فتاحی، مرتضی رستمی بازیگران سریال «نون. خ» هستند.
سری دوم این مجموعه طنز سال ۹۹ پخش شد و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفت و حالا فصل چهارم این مجموعه نوروز ۱۴۰۲ به آنتن بازمی‌گردد.
«نون. خ» جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی بوده است.

پخش احتمالی سری جدید «آقای قاضی»

سریال «آقای قاضی» دیگر مجموعه‌ای است که احتمالا در نوروز روی آنتن خواهد رفت. سریال «آقای قاضی» داستان قضاوت‌های یک قاضی در دادگاه را روایت می‌کند که تمام موضوعات مطرح‌شده در آن بر اساس واقعیت است.

کدام سریال‌ ها نوروز ۱۴۰۲ پخش می‌شود؟

این سریال با هنرمندی بهزاد خلج، کارگردانی سجاد مهرگان و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی روی آنتن شبکه دو سیما رفت و مخاطبان در نوروز ۱۴۰۲ شاهد پخش سری دوم این سریال خواهند بود.

«وضعیت زرد» در نوروز ۱۴۰۲

فصل سوم «وضعیت زرد» نیز ممکن است در جدول پخش نوروزی شبکه دو قرار بگیرد. در فصل اول وضعیت زرد شاهد داستانی بودیم که محوریت آن اخراج یک مهندس طراح سانتریفیوژی از سازمان انرژی اتمی بود و داستانک‌های دیگر حول محور این قصه می‌گشت.

بیان موضوعاتی با درون‌مایه اجتماعی، اقتصادی و مجازی با زبان طنز نیز در بطن داستان‌های این سریال قرار دارد. خط داستانی این سریال، دارای رگه‌های سیاسی است و خط قصه و شخصیت‌های آن شامل شش شخصیت (کاراکتر) محوری است که هرکدام از شخصیت‌ها، داستان و رگه‌هایی مخصوص به خود دارند.

کدام سریال‌ ها نوروز ۱۴۰۲ پخش می‌شود؟

مهران رجبی، مریم سعادت، زین‌العابدین تقی‌پور، بهار داورزنی، حسام خلیل‌نژاد، آرش ماهان‌کیا و مهدی رضایی بازیگران اصلی فصل دوم این سریال بودند.

البته زمزمه‌هایی مبنی بر پخش «مهیار عیار» ساخته سیدجمال سیدحاتمی در ایام نوروز نیز شنیده می‌شد. 

پخش «جشن سربرون» روایت دوران قبل از مشروطه  

مجموعه تلویزیونی «جشن سربرون» که به عنوان سریال نوروزی در جدول پخش شبکه سه سیما برای نوروز ۱۴۰۲ و ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است، داستانی مربوط به اواخر دوران قاجار را روایت می‌کند و بیشتر در حال و هوای این دوره از تاریخ می‌گذرد. در حال حاضر ضبط موسیقی استودیویی و تدوین «جشن سربرون» به پایان رسیده و دیگر مراحل پس‌تولید این سریال نیز رو به اتمام است.

این مجموعه در ۴۵ قسمت ساخته شده، اما اختصاص کنداکتور نوروز و رمضان به سریال به کوتاه‌تر شدن زمان هر قسمت و افزایش تعداد آن‌ها به ۵۸ قسمت منجر شده است.

کدام سریال‌ ها نوروز ۱۴۰۲ پخش می‌شود؟

نام «جشن سربرون» برگرفته از یک جشن دیرینه ایرانیان است. به این صورت که در میان عشایر زمانی که بافت یک قالی نفیس به پایان می‌رسد و می‌خواهند آن را از دار جدا کنند، روز بسیار مبارکی است که آن را جشن می‌گیرند؛ بنابراین وقتی سر قالی را که به دار آویزان شده می‌برند و قالی آزاد می‌شود، جشنی با عنوان جشن سربرون برگزار می‌شود و در واقع دلیل نامگذاری این سریال می‌تواند کنایه‌ای از قهرمانان داستان در این مجموعه تلویزیونی جذاب تاریخی باشد.

حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، لاله اسکندری، نادر فلاح، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک‌میرزایی، مهران نائل، جواد قامتی، ابراهیم برزیده، سیامک اشعریون، پرویز بزرگی، علی جاویدفر، محمد حاج حسینی، فرشید صمدی‌پور، محمدرضا راد، حسن محمودی، مجتبی واشیان، امیر کسارنژاد، ساقی عسگری، سارا اشتری، امیر زمستانی، سودابه علیپور، نجات علی مرادی، سیامک حلمی، آرمین ترکمندی، علی حسن ناصری، ذبیح ذبیح پور، علی نجاریان، زهرا برومند، ایوب دمان، امیر نداف فر، عباس براری، رضا درم کزین، ابوالفضل حاجی علیخانی، مجید یاراحمدی، مهران‌هادی، جواد عاقبت بین، حسن زارع، محمودرضا بهرامی، علی عطایی، سیامک نظری، مرتضی ستارپور، محمد نادرخانی، فیروز حیدرزاده، سجاد مومنی، رضا سیدی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

کدام سریال‌ ها نوروز ۱۴۰۲ پخش می‌شود؟

داستان «جشن سربرون» این چنین است: «بهادر کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه سرخو رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان پسند می‌آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسرعمویش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم‌های کهنه سرباز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند. درگیری ابعاد بزرگ‌تری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند».

«جشن سربرون» به سفارش سیما فیلم تولید شده است و به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد.

تدارک«تو هم مثل من» برای  نوروز شبکه پنج سیما

سریال جدید«تو هم مثل من»  برای نوروز شبکه پنج سیما در نظر گرفته شده است ، بهرام درخشان کارگردان آن و رضا علیپور تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده دارد. این سریال روز‌های پایانی فیلمبرداری‌اش را در لوکیشن‌های تهران می‌گذراند و قرار است برای ایام نوروز ۱۴۰۲ خودش را مهیای پخش کند.

این مجموعه تلویزیونی که روایتگر ماجرا‌هایی در یک دفتر مجله است، مخاطب را وارد داستان آدم‌هایی می‌کند که در جامعه درگیر اتفاقاتی خاص هستند. 

کدام سریال‌ ها نوروز ۱۴۰۲ پخش می‌شود؟

در این سریال نیما شاهرخ‌شاهی، فریبا طالبی، مهدی امینی‌خواه، محمد فیلی، فرهاد بشارتی، بیتا خردمند، امیر صدهزاری، اسفندیار ابراهیمی، بهزاد رحیم‌خانی، مهری آل‌آقا، رضا علیپور، فرج‌الله گل‌سفیدی، فریده دریامج، مهرسا مطوری‌نژاد و سیاوش قاسمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۱
در انتظار بررسی: ۰
Brazil
فرسام
۱۵:۵۵ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
لطفا سریال طنز نوروز رنگی رو فراموش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
توروخدا خانه به دوش رو پخش کنید
خواهش میکنم خیلی سریال خوبی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
خانه بدوش چیییییییی خیلی دلم تنگ شده الانم ماه رمضونه دلم خانه به دوش میخواد
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۲۱:۲۸ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
نون خ خوب نیس تورو خدا پخش نکنید پایتخت خوب بود که بهرام افشاریم توش بود زیر اسمان شهرو تورو خدا عید پخش کنید از ای فیلم
Iran (Islamic Republic of)
فرناز
۲۱:۱۹ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
والا من اصلا فیلماشون قبول ندارم جز ترش شیرین خانه به دوش سه دنگ دکتر قریب وآموزنده برای نوجوان ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
مختار ...مختار را نشون بدید چند ماهی هست نگاه نکردیم .دلم تنگ شده . خخخخخخخ
یادم رفت بگم یوسف . مردان آنجلس . مریم . دیگه خودتون میدونید ما بقیش رو .. خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۱:۳۹ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
گاندو عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
ممنونم از صدا و سیما برای تولید قسمت چهارم نون خ خیلی سریال خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
پایتخت چی پ لامصببببببب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۵ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
جومونگ بازم جومونگ اما بعدی مختار
Iran (Islamic Republic of)
مهسا محمدی
۲۲:۵۱ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
فقط جومونگ . از اول پخش کنید دوباره نگاه کنیم دلم برای تسو جومونگ سوسانو تنگ شده چهار ماه هست نگاه نکردم ..خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
خیلی عالی است . لطفاً سریال مدینه و هفت سنگ و آشپز باشی و بانوی عمارت هم بخش کنید .
لطفا سریال مدینه را فصل 2 را بسازید ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
نوروز رنگی رو بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
ازبس که فیلم‌های تکراری دیدیم خدایی یاتاقان زدیم صداوسیما اگر امکانش هست این امسال رو به میل مردم کارکن وشادش کن بالاغیرتن بندریش کن بزار هموطن ها یکم جون بگیرن به نظرات مردم احترام بزار هرچند که نظرات واستون مهم نبوده
Iran (Islamic Republic of)
کاربز
۲۰:۰۸ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
صدا سیما این روزا هیچ چیزی نداره پخش کنه واقعا حوصلمون تو این چند روز سر رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
فيلم ن خ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
اگه‌توعمرتون‌فیلم‌دیدیت‌نون‌خ‌‌دست‌مریضا‌ب‌اقا‌خانی
Iran (Islamic Republic of)
آرین
۱۷:۴۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
فقط نون خ، پایتخت، خانه به دوش، و مدیر کل
Iran (Islamic Republic of)
شگل
۱۷:۲۸ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
فقط آقای قاضی خوبه ؟ چون حالت آموزشی داره،فقط کاشکی از شبکه سه که مخاطب بیشتری داره پخش شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
دلمون ترکید. ماه مبارک رمضان هم هست ۴ تا سریال شاد پخش کنید دعاتون کنیم ماه رمضونی ، مثل همین نون خ ولی تعداد بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۱۶:۳۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
ترو خدا پایتخت ۶ پخش کنید خیلی کیف میده وهمه هم این فیلم رو نگاه مسکنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
چرا جومونگ 1و2و3 یوسف پیامبر و مختار مریم مقدس مدیر کل و پخش نمیشه دوباره چرا فیلم پر محتوا و هیجانی وطنز پخش نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
دیگه از بس تکرار شد صفحه تلویزیون ارور داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
فقط نون خ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
صدا وسیما به نظر مردم اهمیت نمیده اگه میداد اینقدر برنامه و فیلم هاشون بی محتوا نبود و تکراری بیش از حد مثل مختار که دیگه حالمون به هم میخوره یا پایتخت که زیاد تکراری شد جای کلاه قرمزی وفیلمهای عطاران خالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
پایتخت اصلا اصلا تکراری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
پایتخت همیشه عالی بود چرا تولیدش متوقف شد؟؟؟والا الان تو ماه شعبان سریال دلخراش حبیب رو پخش میکنن فقط آزار روح و روان آدمه.همه میدونیم دانش چه خونخواری بود دیگه سریال ساختن با محوریت صد درصدی دانش چه صیغه ایه....بجای هزینه کردن این سریال‌های اعصاب خورد کن دوتا سریال طنز درست کنید تا حداقل فشارهای محیط بیرون از خونه رو بشوره ببره...
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۴۶ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
نون خ فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
نون خ
Iran (Islamic Republic of)
ایزدی
۱۰:۰۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
تنها فیلم طنز تاریخی و تکرا نشدنی و به یاد ماندنی که هیچ فقط فکر نکنم مثل این فیلم ساخته شود شبهای برره بود که بنده فقط دوست دارم همیشه این فیلم صدا و سیما پخشش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
احتمالا مختار را پخشش میکنند
United States of America
بابک
۰۶:۴۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
بهتر بود سرتیتر توی پرانتز اول .. ( اگر تلویزیون نگاه میکنید )
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۰۶:۴۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
والا از این فیلما که همون سه در چهار یا خانه به دوش رو بذارن خیلی بهتره....... کاش رضا عطاران از این فیلماش دوباره میساخت
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۵:۴۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
فقط مردم با پایتخت حالشون خوب میشه با این شرایط
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۵:۴۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
فقط مردم با پایتخت حالشون خوب میشه با این شرایط
Iran (Islamic Republic of)
هشومرز
۰۵:۴۲ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
سریال پایتخت رو میساختن بهتر از این همه سریال بیخود و درپیت بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۱۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
آقا جمبونگ رو از اول بگذارین ببینیم خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
آرین
۱۷:۴۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
مگه بده
Iran (Islamic Republic of)
یاسی
۲۲:۰۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
منم سوسانو هستم برادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
کاش پایتخت ۷ رو میساختن
مردم از دیدن این سریال واقعا شاد میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
میترسن طنز بزارند مردم شاد بشن
فقط بلدن مردم وغمکسن وناراحت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
اقای قاضی را در سال ۱۴۰۲ پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
فیلم نون خ واقعافیلم خوبی
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۲۰:۵۱ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
شما لطفا چیزی پخش نکنید چون کسی نگا نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
فقط نقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
تو رو خدا هیچ چی پخش نکنید بیخود اعصاب مردمو با سریالای آبکی خورد نکنید
مثل سریال توپ کتونی زرنگی که واقعا مرزهای خنده رو جابجا کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
سریال شد نانی وضعیت گرانی کشور سریال نوروزی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
مهران رجبی خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
آقای قاضی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
پس مختار چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
نون خ جدیدش باشه خوبه خدا کنه پایتخت دوباره پخش نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
امسال هزینه ها سر به فلک زده بیشتر مردم خرج سفر و مسافرت و گشت و گذار ندارن حد اقل سریال های طنزی بزارید که به دل مردم بشینه تا غم نرفتن به سفر یادشان بره
Iran (Islamic Republic of)
پرویز
۱۵:۵۴ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
حالا که عید طبیعت مقارن با عید بندگی است چرا سریالهای طنز کمتر پخش میشود مردم را شاد نگه دارید.
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم ک کوپن نداشت
۱۹:۰۰ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
شاد نگه دارن؟
الان خیلی شادیم که نگه دارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
فقط مستربین
Iran (Islamic Republic of)
تمنا
۱۵:۲۱ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
حال که عید و ماه رمضان با هم یکی شده و مردم وقتی بیشتری دارند فیلم طنز میذاشتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
پایتخت و زیرخاکی , بهترین سریالهای طنز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
پایتخت خوب بود اما بعضی از بازیگرانش دچار غرور اضافه شدن و مسبب خراب کردن این سریال شدن. خدا هیچکس رو عقده ای و بی جنبه نکنه
Iran (Islamic Republic of)
آیلین
۱۴:۵۷ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
سریال آقای قاضی
Netherlands
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
خخخخخخ حتما خودتم نقش داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
مسابقات مردان آهنین به همه این ها می ارزید که تعطیلش کردید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۱۶ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
مردانین آهنین از اول فروردین 1402 پخش میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
لطفاً سریال های کره ای را در شبکه امید پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
خدایی چرا سریالهای طنز انقدر کم و بی‌کیفیت شده؟ دلمون خوش بود یه عید نوروز و ماه رمضون همه شبکه ها سریال طنز درست و حسابی دارن، ماه رمضون رو که چند ساله غمگین پخش می کنید آدم دلش می‌گیره حالا عیدم میخواین غیر طنز پخش کنید؟آقای قاضی آموزنده هست.و باید حتما پخش بشه ولی جشن سربران رو چرا تو این ایام پخش می کنید؟.نکنه مردم زیادی شادن شما غمگین‌شون کنید با این سریال مسخره غیر آموزنده غمگین؟؟؟؟؟؟:/
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم ک کوپن نداشت
۱۹:۰۱ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
مگه فیلم نامه سریال رو نوشتی که میدونی غیر آموزندست؟
شما نبین اون سریال رو مگه همه چیز میل شماست؟
Iran (Islamic Republic of)
Mv
۱۴:۱۴ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
نون خ اصلا طنز همه پسندی نیستش و برای سلیقه همه نیست،باقی سریال ها هم که از بازیگرانش مشخص که ...
کاش سریال هایی مثل پایتخت ادامه پیدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
محسن تنابنده که خودشو خراب کرد....
از همین سریال رشد کرد و دیده شد،ولی پشت پا زد به تلویزیون!!!!!
مردم چقدر خوشخیال بودند که فکر کردن اون فقط برای مردم داره کار می‌کنه نگو فقط برای پول بوده
مردم همچین هنرمندانی نمیخوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
فقط پایتخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
همین جوری الکی رو هوا حرف نزن . چون خودت دوست نداری فکر می کنی همم مثل خودتن. بعدشم تنها سریالی که بعد پایتخت می تونیم دلمون بهش خوش کنیم همین نون خ هستش‌. پایتخت دیگه مرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
برو بابا من تکرار نون خ رو دارم نگاه میکنم دارم کیف میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
نون خ خیلی بهتر از پایتخته خیلی باصفاس با تعداد کاراکتر زیاد و همه با مزه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۰۸ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
یکی از یکی مزخرف تر هست. سعید آقا خانی بعد از نون خ دیگه نباید این سریال بنجال را ادامه میداد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۷ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
این همه بودجه به صدا سیما میدن خروجی افتضاح بخدا این از جیب مردمه من که راضی نیستم
بعد از اون طرف فیلمو نماوا و..... هر ماه سریال باکیفیت چرا چون خدای نکرده ضرر نکنن پول خرج کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
و تکراری....
قبلاً فقط آی فیلم تکراری پخش میکرد....الان همه ی شبکه‌ها تکراری می‌ذاره!!!!
چرا واقعا؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
متبسم
۱۴:۰۱ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
یِ دفعه بگو عید،تلوزیون تعطیله دیگه،
این حرفا چیه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۰۰ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
دارا وندار رو پخش کنند خجالت میکشم خنده وانه برنامه های طنزی که یادم رفت مدل قدیمی بود در شبکه نسیم میداد پخش بشه اخراجیها پخش بشه یک فیلمی بود نمیدونم چی درس ارزشی به بچه ها میداد احترام به بزرگتر پدر مادر عمه وبزرگان فامیل
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۵۷ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
من هم واقعا میگم اصلا تلویزیون ما برنامه شادی آفرین نداره خدا رو شکر این چند شب معلی رو داشتیم وگرنه غیر از اخبار همه کانالها دارن حرف می زنند یه کانال طنز شاد اهنگهای شاد پر محتوا نداریم دلمون گرفت شادی بدون گناه داشته باشیم بخندیم واقعا رئیس جدید رو نمیشناسم از وقتی آمد همه کانالها فقط حرف حرف
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۹ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
جز نون خ بقیه افتضاح
پیشنهاد میکنم سریال قدیمی داستان های نوروز ساخته خانم برومند رو مجدد پخش کنید. یا لااقل عومل پایتخت رو با خواهش و تمنا راضی کنید سری هفتم پایتخت رو بسازند چون تنها سریالیه که ارزش دیدن رو داره
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۱۲ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
تو رو خدا ن‌خ پخش سریال های شاد طنز بزارید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
لطفا تو عید سریال وفیلم های شاد بزارید نمی تونیم بریم عید دیدن که خانواده ای شرمنده بشه حداقل تو خونه یک لبخند بزنیم کل شبکه های داخلی نگاه کنید غم و غصه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
لطفا اگه این سریالها طنز هست پخش کنید اگه پلیسی وکشت وکشتار هست بگین که تلویزیون رو خاموش کنیم البته ناگفته نماند از وقتی که رئیس صداروسیما این آقا اومد فقط دوست داره تلویزیون فضای غم وگریه وزاری وبدبختی باشه ببخشیدا دیگه یکم فکر نمیکنه با این گرونی ها حداقل فضای تلویزیون رو شاد داشته باشن تا مردم یه جا دلشون خوش باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
کاش پایتخت و پخش کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
پایتخت دیگه مرد، هفت و چهل و سالش هم برگزار شد... الفاتحه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
دیگه پایتخت از چشمم افتاده
فقط دنبال پول بودن
بعدش هم توهین به مردم و تلویزیون...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
آقای تنابنده پولاشو به جیب زد و پشت کرد به مردمی که ساعتها پای سریالش نشستن و هزینه شو پرداخت کردن
اصلا نباید دیگه راهش بدن با اون توهینهاش
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۵۲ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
کاش کلاه قرمزی رو هم می ساختن، جاش تو عیدا خیلی خالیه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
مردم انتظار. وحق لحظات شادتری را دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
برای کشوری به بزرگی ایران این رسانه و این برنامه ها در حد انتظار نیست و ضعیفه... .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
واقعا‌درست‌گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
ضعیف درحد زیر ده