با پاسخ به این سوال شخصیت پنهان خود را بشناسید

اگر به تست روانشناسی و واکاوای شخصیت خود علاقه مندید مطلب زیر را از دست ندهید.

تصور کنید در موقعیتی قرار گرفتید که سه نفر به کمک شما نیاز دارند و باید تصمیم بگیرید که اول به چه کسی کمک کنید.  پرستار، مرد معلول، کودک گریان یا پیرزن؟


بیشتربخوانید


اجازه دهید ویژگی‌های شخصیتی شما را بر اساس افرادی که ابتدا به آن‌ها کمک می‌کنید در تصویر زیر ببینیم:

تست روانشناسی

۱- اگر به پرستار کمک کنید

اگر ابتدا به پرستار کمک کنید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که روی هیچ مشکل یا موضوعی تمرکز نمی‌کنید. شما برای مدت طولانی به هیچ موقعیتی فکر نمی‌کنید. در صورت نیاز ترجیح می‌دهید به دنبال راه حل باشید. شما می‌توانید تشخیص دهید که آیا هر موقعیتی واقعاً نیاز به اصلاح یا راه حل دارد. شما تحلیل گر و مشکل گشا هستید. وقت شما برای شما بسیار ارزشمند است. شما به شیوه‌ای عملی و کارآمد کار خواهید کرد. شما تمایل دارید که رویکرد منطقی داشته باشید. شما تصمیمات خود را تحت تأثیر احساسات قرار نخواهید داد. با این حال، شما هنوز به عنوان فردی شناخته می‌شوید که با آرامش گوش می‌دهید و قبل از نتیجه گیری سریع پاسخ می‌دهید. شما این توانایی را دارید که به طرف مقابل احساس شنیده شدن و تایید شدن را بدهید.

۲- اگر به مرد معلول کمک کنید

اگر ابتدا به مرد معلول کمک کنید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که شما دارای ویژگی‌های رهبری هستید. شما برای کمک به مردم و همدردی با آن‌ها به این مناسبت دست خواهید زد. شما تصمیمات خود را جدی می‌گیرید. شما اهداف زندگی خود را اولویت بندی می‌کنید. شما به ندرت در فعالیت‌هایی که شما را از دستیابی به اهدافتان دور می‌کند شرکت خواهید کرد. شما بدون در نظر گرفتن احتمال ضرر، ابتکار عمل و ریسک خواهید کرد. تو سرسخت هستی به احتمال زیاد حتی در سخت‌ترین شرایط هم خونسردی خود را حفظ خواهید کرد. سطح آگاهی شما نسبت به محیط اطرافتان بالاتر است. حتی زمانی که جمعیت موفق به انجام آن نشوند، فرصتی را خواهید دید.

۳-اگر به کودک گریان کمک کنید

اگر به کودک گریان کمک می‌کنید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که شما فردی احساساتی هستید. به احساسات و روابط اهمیت می‌دهید. شما همچنین شنونده خوبی هستید. دوستان و خانواده شما معمولاً به شما اعتماد می‌کنند. شما فردی دلسوز و مراقب هستید. گاهی اوقات به شدت تحت تأثیر احساسات خود هستید. شما تصمیمات خود را بر اساس ارزش‌های عاطفی و ارتباط عاطفی می‌گیرید. مردم بیشتر به شما به عنوان محرم خود نگاه می‌کنند. شما به مشکلات آن‌ها گوش خواهید داد و حتی سعی در حل آن‌ها یا رسیدگی به آن‌ها خواهید داشت. اکثر زنان یا مردان در دوران والدین خود احتمالاً کمک به کودک گریان در تصویر را انتخاب می‌کنند. با این حال، این همچنین نشان می‌دهد که ممکن است مشکلات حل نشده درونی داشته باشید. شما دوست دارید افرادی داشته باشید که به شما کمک کنند تا با آشفتگی‌های عاطفی در زندگی مقابله کنید. این همچنین می‌تواند به طور کلی به این معنی باشد که شما به بچه‌ها علاقه دارید.

۴- اگر به پیرزن کمک کنید

اگر ابتدا به پیرزن کمک کنید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که شما فردی با اخلاق و اصول قوی هستید. شما به مقامات و افراد مسن احترام می‌گذارید. شما نمی‌توانید کسی را ببینید که در حال مبارزه است که در مرحله ضعف یا نیاز است. به عقاید و احساسات دیگران احترام می‌گذارید. شما با کسی که احساس تنهایی می‌کند همراهی خواهید کرد. شما فردی احساساتی هستید. شما به دیگران احترام می‌گذارید و در مقابل انتظار احترام نیز دارید. شخص می‌تواند بدون ترس در شرکت شما صحبت کند و بیان کند. شما طبیعتی غیر قضاوت کننده دارید. شما در دفاع از نظرات و تصمیمات خود ایستادگی خواهید کرد. شما فردی بسیار بالغ از نظر عاطفی هستید. شما با مردم خیلی همدلی می‌کنید حتی اگر آن را با صدای بلند بیان نکنید.

منبع: طلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
aylarryhany965@gmail.com
۱۹:۴۲ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
من مرد معلول کمک میکردم:)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
من اول به پیرزن کمک میکردم
Iran (Islamic Republic of)
المنحرف فی الاخلاق و الرفتار
۱۰:۳۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
همه تصمیمات من به ظاهر پرستار زحمتکش داره ...
Iran (Islamic Republic of)
هدایت
۲۳:۴۳ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
تست بی خود و مزخرف بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
تناقض ویا عدم توازن در شخصیت شناسی.ننوشتید که درچه شرایطی آن چند نفر به کمک نیاز دارند شرایط،مکان،زمان،وموقعیت های خاص،اضطرار،انجام کمک را برای فرد کمک کننده ی فهیم تعیین خواهد کرد.انسان فهیم وداناو....می‌تواند در شرایط خاص بر احساسات خود غلبه کند وتصمیم مقتضی رابگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
من می خواستم به فرد معلول کمک کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
چون در تصویر هچکدام در موقعیت خطیری نیستند تا بر اساس آن اولویت بندی کرد و شاید هچکدام نیازمند کمک نیستند بنابر این ترجیح بلا مرجح است
و اگر در عالم واقع به پرستاری نزدیک شویم هزار و یک حرف و حدیث پیش خواهد آمد ، کمک به بچه ای که بی دلیل گریه می کند لوس کردن اوست ، کمک به پیر زنی که هیچ نیازی ندارد احتمالا کمک شما را با سوء ظن سرقت و یا قتل تعبیر کند و با داد و فریاد موجبات آبرو ریزی شما شود ، کمک به مرد معلول تا اندازه ای قابل قبول است البته اگر بدون درخواست کمک ، کمک شما را دلسوزی و ترحم و تحقیر خود تعبیر نکند و با چوب دستی شما را دنبال نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
این تست روان شناسی منو یاد آن سوالی انداخت که می گوید تصور کنید در منزل هستید و 7 اتفاق بصورت کاملا همزمان رخ می دهد. سوال اینست که شما اولویت پاسخگویی را روی کدامیک می گذارید.
1. زنگ درب منزل ب صدا در میاد
2. سینک ظرفشویی پر آب هست میخواد سر ریز بکنه
3. گریه ی نوزاد از درون گهواره ب گوش میرسه
4. گوشی همراه زنگ میخوره
5. لباس ها توو حیاط روی بند هست و عنقریبه که باران بباره
6. تلفن منزل زنگ میخوره
7. مارمولک داره میره سمت کمد لباستون
اول از همه ب کدامیک رسيدگی می کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۱۲:۴۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
اول موبایل رو میذارم توی سینک بعد میرم در رو روی اون مارمولکی که داره زنگ درو میزنه باز میکنم بعد بچه رو میبرم زیر بارون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
به نظر من این تحلیل‌ها چندان دقیق و درست نیستند.من اول گفتم به پرستار کمک میکنم، چون اگه پرستار شرایطش خوب بشه به همه این افراد تو تصویر میتونه کمک کنه، و نقش محوری داره.این نظر من بود.ولی توصیف هایی که راجع به دیگر افراد داده، مثل کمک به کودک ، نشون میده شما خیلی احساساتی هستید.اتفاقا من هم خیلی احساساتی هستم.بیش از حد.اشکم همیشه در مشکمه.و خیلی چیزای دیگه که در من هم بود، ولی مربوط به انتخابم نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
فکر نمی کنم کسی به نجات پیرزن فکر کنه
Iran (Islamic Republic of)
Sh
۲۲:۰۵ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
من اینکار را میکنم چون برای کمک زمان خیلی کمی نیاز دارد. کافی است واکر را برگردانید
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا مهدوی پناه
۲۲:۵۹ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
اتفاقا من پیرزن رو انتخاب میکنم چون ، چون تحمل وقدرت افراد مسن خیلی پایینه، برای همین باید زودتر بهش رسیدگی بشه، درضمن میتونه بعد از کمک از تجربش کمک گرفت، هرچند اگه به این نیت که اگر به پرستار اول کمک کنیم، بعد از کمک اونم هم خودش میتونه کمک مضاعف برای کمک به آدم معلول یا کودک یا پیرزن باشه که میشه بهتر کمک بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
من به نجات همه فکر می کنم حتی شما دوست عزیز!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
یعنی چی به کی کمک میکنید
مگه پرستار چشه
این تست مزخرف
آخرین اخبار