تزریق ۳۲ میلیارد تومان اعتبار جدید به راه‌های روستایی اردبیل

استاندار اردبیل گفت: ۳۲ میلیارد تومان اعتبار جدید به راه‌های روستایی استان اردبیل تزریق شد.

سید حامد عاملی نقش تکمیل و ارتقای زیرساخت‌ها را در پیشرفت و آبادانی استان مهم و اساسی دانست و از تزریق ۳۲ میلیارد تومان اعتبار جدید به راه‌های روستایی و ۲۱میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌های گلخانه‌ای استان اردبیل خبر داد.

استاندار اردبیل بیان کرد: نقش تکمیل و ارتقای زیرساخت‌های مختلف در پیشرفت و آبادانی استان اردبیل مهم و اساسی بوده و این موضوع طی ۱۷ ماه خدمت‌گذاری، به‌صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

عاملی به راه‌های روستایی به‌عنوان یکی از زیرساخت‌ها اشاره کرد و افزود:۱۴۰ کیلومتر راه روستایی استان اردبیل در ۱۷ ماه اخیر آسفالت شده است و ۹۷ کیلومتر از این راه‌ها هم بهسازی شده که نسبت به مدت مشابه قبل از آن، به ترتیب افزایش ۳۸۱ درصدی و ۲۴۷ درصدی داشته است.

او اظهار کرد: همچنین اخیرا ۳۲ میلیارد تومان اعتبار جدید به حوزه راه‌های روستایی استان اردبیل تزریق شد.

استاندار اردبیل با اشاره به تکمیل پروژه‌های راهداری ادامه داد: در روز‌های گذشته نیز بهره‌برداری از ۱۱۲ پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اعتباری بیش از ۱۱۶۰میلیارد تومان آغاز شد.

عاملی در خصوص تأمین زیرساخت شهرک‌های گلخانه‌ای هم گفت: در راستای توسعه کشت گلخانه‌ای در استان اردبیل، ۲۱میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌های گلخانه‌ای استان اختصاص یافت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار