مدیرکل آموزش هاى شهروندى شهردارى تهران گفت: فرهنگ آپارتمان نشینى باید بیش از پیش جدی گرفته شود.

مهدى امیرى در نشست خبرى که با حضور خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانع ما اظلاع و آگاهى در خصىص شهرىندى نداریم طبق تحقیقات در سال ٩٥ که آخرین سرشمارى هم بوده است.

وى ادامه داد: ٨٦ درصد جامعه شهرى ما اپارتمان نشین بالای ٤ طبقه هستند که شاید به بالای ٩٠ درصد هم برسد و این موضوع نشان دهنده این است که فرهنگ آپارتمان نشینى باید بیش از پیش جدی گرفته شود.

امیرى بیان کرد: یکى از ماموریت هاى مهم ما پرداختن به موضوع ارتقا قرهنگ آپارتمان نشینی است، بالغ بر ٢ هزار و ٥٠٠ کارگاه آموزشى را برگزار کردیم، تقریبا اوایل سارى جارى بود که جلساتى برگزار شد و تیم برجسته اى شکل گرفت تا با استفاده از ابزار رسانه این فرهنگ در میان مردم ارتقا پیدا کند.

مدیرکل آموزش هاى شهروندى شهرداری تهران یادآور شد: پرداخت شارژ، نظافت آپارتمان و... مشکلاتى است که در آپارتمان‌ها مردم با آن درگیر هستند و بسیارى از آنها در قانون هم آمده که شاید مردم از آن بى اطلاع باشند.

امیرى در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنى بر اینکه آیا این جشنواره در سال آینده هم برگزار مى شود یا خیر؟ گفت: تلاشمان این است که در سال بعد هم بتوانیم با همکارى کلانشهر‌ها این مسابقه را برگزار کنیم و هدف این است که حتی دانش آموزان هم در این مسابقه. شرکت کنند

وى بیان کرد: مراسم اختتامیه براى روز ٢٢ اسفند است که در تپه هاى عباس آباد برگزار مى شود.

انتهاى پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار