فرماندار مهاباد پاسخگوی سوالات مردم در سامانه ارتباط مردم و دولت

مسئول روابط عمومی فرمانداری مهاباد گفت: "حسن عباسی" معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان از ساعت ۱۰ فردا سه شنبه میهمان سامانه ارتباط مردم و دولت است.

فرزین شمس الدین مسئول روابط عمومی فرمانداری مهاباد گفت: شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با فرماندار این شهرستان در میان بگذارند.

وی اضافه کرد: علاوه بر بررسی دغدغه‌های مردم و پاسخگویی به آنان، فرمانداری آماده دریافت درخواست‌ها، پیشنهادات و شکایات مردمی نیز خواهد بود.

مسئول روابط عمومی فرمانداری مهاباد بیان کرد: علاوه بر سامانه ۱۱۱ جلسات ملاقات مردمی فرماندار شهرستان مهاباد با شهروندان، روز‌های دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ ظهر در محل فرمانداری شهرستان برگزار و شهروندان میتوانند به منظور مطرح نمودن درخواست‌های خود در ساعت مقرر، با مراجعه به فرمانداری، مسائل و مشکلات خود را بیان نمایند.

سامد به سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت اطلاق می‌شود که مردم می‌توانند از طریق شماره ۱۱۱ درخواست ها، شکایات و پیشنهادات خود را در خصوص دستگاه‌های مختلف دولتی اعلام کنند.

شماره تلفن ۱۱۱ (سامد) خط ارتباط مردم با دولت است که هر هفته تعدادی از مدیران ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان با اطلاع‌رسانی قبلی و حضور در این مرکز به سوالات مخاطبان پاسخ می‌دهند.

دولت با راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام‌های بزرگ‌تری در راستای رفع مشکلات آن‌ها بردارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.