یزد جزء استان‌های پیشرو در کشف جرائم فضای مجازی

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: یزد جزء یکی از استان‌های پیشرو در کشف جرائم فضای مجازی می‌باشد که این امر موجب افزایش رضایت شهروندان از پلیس شده است.

سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد در کمیسون فتا با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه و آموزش همگانی در جلوگیری از قربانی شدن مردم در فضای مجازی موثر است، گفت: با توجه به اینکه اکثر قربانیان جرم در فضای مجازی به علت غفلت یا ندانستن شیوه‌های کلاهبرداری اینترنتی آسیب می‌بینند، لازم است در این خصوص اطلاع رسانی و آموزش از طریق رسانه‌های مختلف صورت گیرد.

او افزود: جرائمی، چون کلاهبرداری رایانه‌ای و برداشت‌های غیرمجاز اینترنتی از حساب‌های بانکی، هتک حیثیت، نشر اکاذیب و مزاحمت در فضای مجازی بیشترین آمار تخلفات را به خود اختصاص داده و اکثر پرونده‌های تشکیل شده در پلیس فتا در این خصوص است.

بهدانی فرد با بیان اینکه اقدامات خوبی در مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی در فضای مجازی و حقیقی صورت گرفته است، گفت: لازم است این اقدامات تقویت شود.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به عملکرد خوب پلیس فتا در کشف جرایم سایبری گفت: یزد جزء یکی از استان‌های پیشرو در کشف جرائم فضای مجازی می‌باشد که این امر موجب افزایش رضایت شهروندان از پلیس شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار