جابجایی روزانه یک میلیون نفر با تاکسی در تبریز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از فعالیت روزانه ۱۰ هزار و ۸۳۳ تاکسی در این شهر خبر داد و گفت: روزانه یک میلیون نفر در تبریز توسط تاکسی‌ها جابجا می شوند.

آقای قاصدی در جلسه بررسی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ که در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد گفت: ۳۳ درصد سهم جابجایی مسافر در سطح شهر تبریز مختص تاکسی‌هاست.

وی اظهار کرد: تاکسی‌های شهری تبریز در ۱۱۷ مسیر ساماندهی شده و ۳۹۱ ایستگاه تاکسی در شهر فعال است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد هزینه‌های جاری و عمرانی در ۱۱ ماهه نخست امسال تحقق یافت.

آقای قاصدی از افزایش ۱۵۰ درصدی بودجه این سازمان برای سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بودجه سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز برای سال آینده ۴۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز با اشاره به برخی برنامه‌های پیش بینی شده این سازمان برای سال آتی تصریح کرد: ساماندهی جایگاه‌های تحت اختیار، هوشمندسازی تاکسیرانی، ساماندهی معاینه فنی خودرو، ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی، تهیه تابلو، اجرای تقویم جامع فرهنگی، برگزاری مسابقات رالی تاکسی و... از جمله این برنامه هاست.

آقای قاصدی با اشاره به اعطای تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی گفت: نوسازی تاکسی‌های تبریز از دی ماه آغاز شده و تا کنون ۱۷۸۳ نفر در این طرح ثبت نام کرده اند و برای ۱۱۰۰ نفر پیش‌فاکتور صادر شده و همچنین برای ۶۳۵ نفر از بانک مهر تسهیلات اخذ شده است.

 وی گفت: نزدیک به ۲۰۰ دستگاه تاکسی در تبریز در یک ماه گذشته به رانندگان تحویل داده شده و در سطح شهر فعال هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
دروغ بزرگ
فقط دربستی سوار میکنن