بیش از ۱۳۸ هزار مترمربع به فضای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: با بهره‌برداری از یک‌هزار و ۷۲۱ کلاس درس، ۱۳۸ هزار و ۵۲۸ مترمربع به سرانه فضای آموزشی این استان افزوده شد.

میثم لگ زایی مدرسه‌ سازی را از ارکان مهم توسعه و اولین گام برای تحول آموزشی به عنوان زیربنای توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هر جامعه دانست و اظهارداشت: خیران مدرسه ساز در تحقق این تحول نقش بسزایی ایفا می‌کنند و مشارکت مردم و خیرین مکمل تلاش دولت در حوزه مدرسه سازی است.

وی ادامه داد: در این راستا هم‌اینک یک‌هزار و ۸۸۳ کلاس درس در قالب ۴۶۵ طرح در شهرستان‌های مختلف سیستان و بلوچستان در حال ساخت بوده که نیمی از آنها به صورت کمک‌های مشارکتی خیری بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: این استان کانون توجه مردم و مسوولان قرار گرفته و جای جای آن به کارگاه ساخت و ساز فضاهای آموزشی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه مدرسه دانش آموزان را برای ایفای نقش های کارسازتر تربیت می کند، اظهاردشت: از این رو احداث مدرسه یک انتخاب بسیار هوشمندانه است و همه افرادیکه در این کار مهم مشارکت می کنند، کار بزرگی را انجام می دهند.

لگ زایی با بیان اینکه نقش خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی، مهم و تاثیرگذار است، افزود: برای بهبود شرایط تحصیل دانش آموزان همواره نیازمند مشارکت و یاری خیران مدرسه ساز هستیم.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات حوزه آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان کمبود فضاهای آموزشی و مدارس تخریبی است که امیدواریم با حضور خیران نیک اندیش بتوانیم این مشکلات مهم را در حوزه آموزشی برطرف کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار