در حال حاضر تمرینات آماده سازی تیم ملی تنیس بانوان برای حضور در مسابقات فدکاپ چین در کرج پیگیری می شود.

ندا نوریان، مربی تیم ملی تنیس بانوان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر تمرینات آماده سازی تیم ملی تنیس کشورمان برای حضور در مسابقات فد کاپ در استان کرج پیگیری می شود.

وی گفت: پیش از این تمرینات آمادگی تیم ملی در مجموعه ورزشی استقلال پیگیری می شود اما درصدد برآوریم تا تمرینات تیم ملی را در استان کرج و یا جزیره کیش بر پا کنیم اما به دلیل مشکلات تحصیلی ملی پوشان، تصمیم گرفتیم تمرینات تیم ملیر ا در کرج پیگیری کنم.

نوریان افزود: تیم ملی 6 بهمن ماه برای حضور در مسابقات فد کاپ راهی چین می شود واین در حالی است که تیم ملی 2 2 آذر ماه تشکیل شد و مدت زیادی از تمرینات تیم ملی نگذشته است و ما دراین مدت نتوانستیم کارهای تکنیکی و تاکتیکی را به خوبی اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان زیادی تا رساندن ملی پوشان به بهترین سطح در اختیار نداشتیم به همین دلیل در این رقابت ها توقع معجزه از ملی پوشان نداریم.

مربي تيم ملي تنيس بانوان خاطر نشان کرد: قرقیزستان، عمان، سنگاپور ، هنگ کنگ، سریلانکا، پاکستان ، هند و ترکمنستان تیم هایی هستند که در گروه ما قرار دارند و حریفان قدری هستند.

وی گفت: در صورت عدم حضور در این رقابت ها تیم ملی دچار محرومیتشد به همین دلیل باید دراین پیکارها حضور پیدا کنیم.

نوریان افزود: حضور مداوم در مسابقات بین الملللی، بهترین فرصت است تا ملی پوشان با شرایط بازیها آشنا شوند، این رقابت ها فرصتی است، تا ملی پوشان خود را با سایر کشورها محک بزنند و از تجربیات عینی دراین پیکارها به خوبی استفاده کنند.

وی اظهار داشت: یکی از اهداف فدراسیون حضور مداوم در مسابقات بین المللی است و با وجود اینکه این احتمال وجود دارد تا ملی پوشان در این رقابت ها نتوانند نتایج قابل قبولی را بدست آورند و اما با این زمان حضور مداوم در مسابقات بین المللی باعث می شود تا پس از مدتی نتایج خوبی بدست آوریم.

وی یادآور شد: موفقیت در هر کاری مستلزم صرف هزینه و تلاش زیاد است و بنده معتقدم در صورتیکه برنامه ها را به خوبی پیش ببریم می توانیم موفقیت بانوان دراین رشته را تضمین کنیم.

* شایسته ، سنگ تمام گذاشت

مربی تیم ملی بانوان یادآور شد: بدون شک با اتکا به چند مسابقه نمی توانیم موفقیت تیم ملی را تضمین کنیم اما با حضور مداوم و سرمایه گذاری فدراسیون بدون شک می توانمی به اهدافمان دست پیدا کنیم خوشبختانه مجید شایسته رئیس فدراسیون نگاه ویژه ای بر روی بانوان دارد و ما باید دراین مدت فاصله به وجود آمده با سایر کشورها را با کارهای زیر بنایی کاهش دهیم.

وی خاطر نشان کرد: تیم های ملی زیر 14 و زیر 16 سال کشورمان نتایج بسیار خوبی در مسابقات مختلف کسب کردند نو این امر نشان می دهد با سرمایه گذاری بر وی تنیسور ها می توانیم نتایج خوبی بدست آوریم و در صورتیکه بتوانیم برنامه ها را به صورت جدی پیگیری کنیم بدون شک به اطرافمان می رسیم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار