رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه در مجلس مطرح کرد:

تزریق امید و انگیزه به کارکنان دولت با طرح ساماندهی کارکنان

بخشی پور تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت را عامل افزایش انگیزه کارکنان ارزیابی کرد و گفت: با اجرای این مصوبه مجلس، تبعیض‌های مختلف، حذف می‌شوند.

مجتبی بخشی پور با اشاره تصویب «طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت» در مجلس گفت: مدل‌های مختلف قرارداد‌های کاری در قالب کار معین، مدت موقت، مدت معین، طرحی و قرارداد‌های کوتاه‌مدت سه‌ماهه در نهاد‌های دولتی سال‌های گذشته موجب ناپایداری امنیت شغلی در بین کارکنان شده و ساماندهی این قرارداد‌ها همواره از مطالبات جدی بخش عظیمی از جامعه بوده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت را عامل افزایش انگیزه کارکنان و تزریق امید به جامعه ارزیابی کرد و افزود: با اجرای این مصوبه مجلس، تبعیض‌ها حذف می‌شوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی عادلانه نبودن نظام پرداخت حقوق و دستمزد میان دو همکار با سابقه و مدرک تحصیلی مشابه در دستگاه‌های اجرایی را ظلم آشکار دانست و تاکید کرد: با اجرای این طرح ضمن کاهش اختلاف حقوق‌ها، گامی بلند برای تامین امنیت شغلی کارکنان و شایسته گزینی برداشته شد. امیدواریم این طرح مهم در مسیر اجرا دچار اشکالاتی نشود و شیرینی تصویب آن به زودی به کام مردم بنشینید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
اگه بزارن
آخرین اخبار