رادیو تلویزیون در فروردین؛

از انتخاب سریال های ماه رمضانی تا مشخص شدن اولین سریال اختصاصی تلوبیون پلاس

فروردین ماه سال گذشته، شاهد اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی در رادیو و تلویزیون بودیم.

«قرار بهشت» از گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

ویژه برنامه سحر شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی توحید عرب و با اجرای فرزاد جمشیدی در ماه رمضان ۱۴۰۱ از گلزار شهدای بهشت زهرا (س) همراه با شب زنده داران ضیافت الهی است.

ویژه برنامه سحر شبکه پنج سیما با حضور خانواده محترم شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم از گلزار بهشت زهرا (س) تماشایی می‌شودو با بخش‌های مختلف مانند مناجات خوانی از اماکن متبرکه حرم رضوی و حرم مطهر حضرت معصومه (س) تقدیم نگاه مخاطبان شد.

سریال‌های رمضانی تلویزیون مشخص شد

سریال‌هایی که از شبکه‌های مختلف سیما برای پخش در ماه مبارک رمضان انتخاب شده است مضامین مختلف و متنوعی همچون «خوشنام»، «از سرنوشت»، «نجلا ۲»، «مسافران شهر»، دارند که بتوانند نظر بینندگان را به خود جلب کرده و رضایت آن‌ها در این ماه پرفیض را فراهم کنند.

رادیو تلویزیون در فررودین ۱۴۰۱


«جناب عالی» اولین سریال اختصاصی تلوبیون پلاس شد

سرانجام وضعیت پخش سریال «جناب عالی» مشخص شد و این مجموعه طنز، همزمان با ماه رمضان بصورت اختصاصی از سامانه تلوبیون پلاس پخش شد.
«جنابِ عالی» به تهیه کنندگی مصطفی رضوانی، کارگردانی عادل تبریزی و نویسندگی مشترک عادل تبریزی و رویا خسرونجدی، در ١٣ قسمت تولید شده و با زبانی طنز به مشکلات نظام اداری و سیاسی کشور می‌پردازد.

رادیو تلویزیون در فررودین ۱۴۰۱

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «امیرعلی با مدرک دکترا، در جستجوی شغلی آبرومند است که سرنوشت او را در معرض انتخابی سخت قرار می‌دهد...!»

امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، میرطاهر مظلومی، مهوش وقاری، گیتی معینی، رضا بنفشه‌خواه، سروش طاهری، محمد الهی، امیرمحاسبتی، ایمان اسماعیل‌پور، کیوان صباغ، جواد سلطانی، بلور سادات کسائیان با حضور بیتا سحرخیز و هنرمندی منوچهر آذری ترکیب بازیگران این سریال را شکل می‌دهند.

«زندگی پس از زندگی» به فصل سوم رسید

«فصل سوم برنامه «زندگی پس از زندگی»، ماه رمضان ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه چهار سیما رفت. برنامه‌ای ترکیبی از شبکه چهارسیماست که روایت‌گر بیان تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته‌اند. در این برنامه با تجربه‌گران مرگ موقت از نقاط مختلف کشور طی چندین سال پژوهش، گفتگو و مصاحبه حضوری انجام شده است.

رادیو تلویزیون در فررودین ۱۴۰۱

«در پناه عشق» با اجرای مژده لواسانی

«در پناه عشق»، ویژه برنامه رمضانی «در پناه عشق» با اجرای مژده لواسانی از امشب اول ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه دو سیما رفت. این برنامه میزبان صاحبان مشاغلی بود که توانسته‌اند در حرفه خود حال دیگران را خوب کنند.

رادیو تلویزیون در فررودین ۱۴۰۱

فصل دوم «رخ به رخ» آغاز شد

برنامه «رخ به رخ» به صورت شبانه‌هایی آرام از جنس هم صحبت شدن با مهمانان مختلف تهیه شده که هر قسمت بنا بر ناشنیده‌هایی از چهره‌های آشنای عرصه فرهنگ، هنر و ورزش طراحی شده است.«رخ به رخ» در ایام ماه مبارک رمضان با اجرای امیرعلی دانایی هر شب ساعت ۲۳ روانه آنتن رفت.

رادیو تلویزیون در فررودین ۱۴۰۱

«وقت سحر» با اجرای صابر خراسانی در شبکه افق

ویژه‌برنامه «وقت‌سحر» با موضوع تاریخ بعثت و عصر ظهور به تهیه‌کنندگی محسن حمیدزاده، اجرای صابر خراسانی، کارشناسی حجت‌الاسلام پناهیان و بازخوانی زندگی و وصیت شهدا با اجرای امیرمحمد زند، سحر‌های ماه مبارک رمضان بمدت ۳۰ شب سحر‌های ماه مبارک رمضان از شبکه افق پخش شد.

رادیو تلویزیون در فررودین ۱۴۰۱

تماشای توپ‌های گل نشده فوتبال در «توی دروازه»
برنامه طنز تلویزیونی «توی دروازه» با موضوع تاریخچه توپ‌های گل نشده فوتبال در ایام نوروز از آنتن شبکه امید پخش شد.این برنامه با اجرای پرهام عمرانی در هر قسمت به مرور لحظاتی از بازی‌های مهم تاریخ فوتبال پرداخت و لحظه‌هایی که به هنگام تماشای فوتبال از گل نشدن آن حرص خورده‌ایم.امید ماهر، امید مصباحی، پروا آقاجانی، سارا فردوسی، سیاوش ناظم و امیر محمد رفیع خواه بازیگران این برنامه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۰۹:۱۲ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
حالا که از فتنه های چند وقت پیش فاصله گرفتیم باید صدا سیما تکلیفشو با سلبریتی های وطن فروش خائن روشن کنه...
Iran (Islamic Republic of)
Asccvvv
۰۱:۰۴ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
بچه مهندس کجاستتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
سینمای ایران پاکسازی کنید بازیگرانی که در این اغتشاشات روی واقعی خودشون نشون دادن ممنوع المعامله کنید از بازیگران که سیاسی نیستند استفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
اسمش ممنوعیتته ولی همه کار میکنند مثل بقیه که دزدن ممنوع میشن تا فرار کنن
آخرین اخبار