ملی پوش قایقرانی:

شرکت در مسابقات قهرمانی کشور برای ما مناسب نیست

نازنین ملایی گفت: مسابقات قهرمانی قایقرانی کشور برای ورزشکارانی مثل ما که تورنمنت‌های برون مرزی بزرگ شرکت می‌کنند مناسب نیست.

نازنین ملایی ملی پوش قایقرانی کشورمان درباره عدم حضور خود در مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: من خیلی سال است که در قهرمانی کشور حضور پیدا نمی‌کنم، به خاطر این که فکر می‌کنم در مسابقات قهرمانی کشور باید ورزشکارانی شرکت کنند که دوست دارند مدال آوری کنند و این مدال‌ها برایشان امتیاز، پیشرفت و انگیزه خوبی برای آینده باشد، این مسابقات برای ورزشکارانی مثل ما که تورنمنت‌های برون مرزی بزرگ شرکت می‌کنند مناسب نیست و باید راه قهرمانی کشور را باز بگذاریم برای ورزشکاران مستعد و مبتدی که می‌توانند نتایج خوبی بگیرند.

او درباره  برگزاری اردو‌ها بیان کرد: اردو‌ی تیم ملی قایقرانی شروع شده و تمرینات هم برقرار است.  

او درباره  برگزاری تمرین‌ها روی سد‌ها گفت: پیگیر هستیم که انجام شود و در سریعترین زمان ممکن اگر امکانش به وجود بیاید حتما شروع می‌کنیم.  

ملایی درباره  تورنمنت کاپ جهانی اظهار  کرد: نزدیک‌ترین مسابقات کاپ جهانی است که در خرداد ماه برگزار می‌شود، این برای اولین بار است که در این فصل تورنمنت برگزار می‌شود، اما شرکت کردن من به شخصه بستگی به این دارد که تایم گیری‌های من به آن رنکینگی که مد نظرم هست می‌رسد، یا خیر! اگر بدانم قرار است پله‌ای جا به جا شود و در رنکینگ پایین بیایم در این مسابقات شرکت نمی‌کنم. به خاطر این که دوست دارم وارد هر مسابقه‌ای می‌شوم یک کار جدیدی انجام دهم.

قهرمان قایقرانی کشورمان درباره آمادگی خود برای بازی‌های آسیایی در آخر گفت: بازی‌های آسیایی که در پیش است، در حال انجام تمرین و آماده سازی هستیم و امیدواریم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم، اگر قهرمانی آسیا بود من صد درصد قول مدال می‌دادم، اما در بازی‌های آسیایی و المپیک و جهانی نمی‌شود قول مدال داد، چون رقابت‌ها خیلی سنگین است. ورزشکار‌ها برای کسب بهترین نتیجه می‌آیند، بازی‌های آسیایی حکم المپیک آسیا را دارد و همه رشته‌ها با تمام قوا حاضر می‌شوند، در نتیجه نمی‌توان پیش بینی کرد، همیشه نتایج در مسابقات مشخص می‌شود با یک پارو جابه جا شدن نتیجه‌ها کاملا تغییر می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار