آغاز اولین همایش روستا در رسانه

اولین همایش روستا در رسانه با حضور روستاییان و عشایر مناطق مختلف کشور آغاز شد.

اولین همایش روستا در رسانه با حضور روستاییان و عشایر مناطق مختلف کشور آغاز شد.

در این همایش که از ساعت ۱۴ آغاز شده است، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، وحید جلیلی، قائم مقام رئیس رسانه ملی در امور فرهنگی، حجت ورمزیاری عضو هیات علمی دانشگاه تهران و مدیر دفتر امور زیربنایی مرکز پژوهش‌های مجلس، جلیل بشارتی مشاور روستایی رئیس جمهور، بهرام هاشمی فعال حوزه کارآفرینی روستایی، مجید ابوالحسنی فعال حوزه تعاون و صنایع دستی روستایی، قاسم محمدی فعال حوزه کشاورزی حضور دارند. در این همایش از جمعی از فعالان رسانه و هنر در حوزه روستا نیز تجلیل خواهد شد.

عشایر ذخایر کشورند
در ابتدای مراسم گروه سرود نسل ظهور روستای عصمت آباد شهرستان نی ریز یزد برنامه اجرا کرد. در ادامه این همایش فرهاد حاجی پور از استان گیلان، محمد احمدی از گلستان، ابراهیم ذاکری از هرمزگان، علیرضا بردخانی از سمنان، مجید ابوالحسنی از قم، اسماعیل باقری از فارس، قاسم محمدی از تهران، یوسف کنگربانی از کرمانشاه، رضاپور آذربایجان شرقی به نمایندگی از ۳۳ استان کشور درباره فعالیت‌های کشاورزی دامپروری روستاییان و عشایر کشور به معرفی فعالیت‌هایی خود از جمله کشاورزی، دامپروری، نوغان داری سخنرانی کردند.

در ادامه مراسم یکی از نمایندگان روستایی و عشایری با اشاره به مشکلاتی که تحریم‌ها در این سال‌ها بر آن‌ها تحمیل کرده اند خواستار توجه بیشتر به روستائیان شد. وی کمبود امکانات را یکی از دلایل مهاجرت روستائیان به شهر‌ها دانست.

 

برچسب ها: رسانه ملی ، رسانه ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.