خاتم منطقه هدف توسعه و آبادانی بنیاد علوی

مدیر عامل بنیاد علوی کشور گفت: شهرستان خاتم به عنوان منطقه هدف طرح‌های آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در اولویت قرار گرفته است.

خاونی مدیر عامل بنیاد علوی کشور گفت: شهرستان خاتم بعنوان منطقه هدف طرح‌های آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در اولویت قرار گرفته است که باتوجه به بررسی‌های انجام شده مقرر شد نیازمندی‌های شهرستان خاتم در طرح‌های عمران شهری و روستایی در حوزه‌های آموزشی، بهداشتی و درمان، ورزشی، فرهنگی و اقتصادی اولویت داده شود.

او افزود: یکی از مهم‌ترین الویت‌های شهرستان خاتم تأمین مسکن محرومین برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و خانواده‌های دارای دو معلول است که سعی داریم مسئله نیاز به مسکن این شهرستان هر چه زودتر حل شود.

خاونی بیان کرد: با توجه به اینکه اقتصاد مردم شهرستان خاتم بر پایه کشاورزی و دامداری استوار است و پتانسیل‌های بسیار خوبی در حوزه کشاورزی دارد می‌توان در این حوزه فعالیت‌های اقتصاد و اشتغالزایی خوبی را در این شهرستان فراهم کرد.

او افزود: بخش اعظمی از حمایت‌های بنیاد علوی در حوزه اشتغال اعطای تسهیلات قرض الحسنه برای مشاغل خرد و خانگی است که افراد کسب و کار راه اندازی کنند و در ادامه بتوانند آن را توسعه دهند.

مدیر عامل بنیاد علوی کشور گفت: همگام با اعطای تسهیلات دوره‌های آموزشی توانمند سازی افراد در رشته‌های الویت دار هر منطقه از سوی بنیاد علوی برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار