حمایت قاطع دستگاه قضایی از پلیس برای برقراری امنیت / هیچ تمردی نسبت به ماموران انتظامی پذیرفته نیست

رییس‌ کل دادگستری گلستان از حمایت قاطع دستگاه قضایی از پلیس برای برقراری امنیت در استان خبر داد.

حیدر آسیابی امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند در نشست مسئولان قضایی و انتظامی در دادگستری استان با تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی استان از پلیس برای برقراری امنیت گفت: امنیت خط قرمز ماست و هیچ تمردی نسبت به ماموران انتظامی پذیرفته نیست و با متخلفان قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌شود.

 آسیابی با اشاره به کارنامه درخشان انتظامی استان در کنترل اغتشاشات هم افزود: هماهنگی مطلوب قضایی و انتظامی در استان از ایجاد فضای ناامنی و ادامه دار شدن اغتشاشات پیشگیری کرد.

نماینده عالی قوه قضاییه در گلستان ادامه داد: در نشست‌های مشترک برای رفع مشکلات و فراهم کردن بستر خدمت بیشتر به مردم و تامین امنیت و اسایش پایدار تلاش می‌کنیم.

آسیابی تاکید کرد: با اراذل و اوباش و مجرمان خطرناک و کسانی که امنیت استان را خدشه دار کنند، دادگستری بدون اغماض و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

سردار محمدسعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان هم در این‌جلسه با قدردانی از حمایت قاطع دستگاه قضایی استان از ماموران انتظامی گفت: این حمایت و همدلی قضایی و انتظامی علت عملکرد موفق استان گلستان در کنترل ناآرامی چند ماه پیش بود.

سردار دادگر افزود: زیرساخت‌های ضعیف توسعه‌ای و فرهنگی، بیشترین فشار را بر دستگاه قضایی و انتظامی استان وارد کرده و نیاز است دستگاه‌های متولی در این بخش فعالتر عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار