مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: بالع بر ۶۹ هزار متر مربع اراضی طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شده که ۴۵ هزارمتر مربع آن دارای طرح نهایی آماده سازی است.

خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: در طرح‌های ویلایی سازی نهضت ملی مسکن در برخی شهر‌ها مطابق بوم شهر و تصمیمات شورای مسکن طرح‌ها به صورت گروه ساخت پیش می‌رود که زمین تحویل متقاضی و دولت حمایت‌های لازم در زمینه ساخت مسکن مانند صدور پروانه و ... را انجام می‌دهد.

او افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان‌ها اکثرا مراحل قرعه کشی و تخصیص زمین به متقاضیان را انجام داده که زمانبر بودن این طرح‌ها بدلیل آماده سازی زمین‌ها بوده و نیاز به مصوبات کارگروه‌های مختلف بوده است که البته در اکثر شهر‌ها کار‌ها آغاز شده و تخصیص زمین بزودی برای پیشبرد کار انجام می‌شود.

خواجه رضایی ادامه داد: بالع بر ۶۹ هزار متر مربع اراضی تحویل متقاضیان شده که ۴۵ هزارمتر مربع آن طرح آماده سازی آن نهایی شده است که در همه شهرستا‌ها به غیر از سه شهرستان کار در حال انجام است. برخی از شهرستان‌ها آغاز اختصاص طرح به متقاضیان از طریق قرعه کشی انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت:سازمان نقشه برداری کشور خبر عدم ساخت ده هزار واحد مسکن ملی را تکذیب کرده که در شهرستان میبد ده هکتار زمین در ابتدای امسال مورد سوال فرو نشست بوده که تاییدیه زمین آمده و واحد‌ها در حال ساخت و مشکل خاصی ندارد و زمانبر بودن طرح‌ها بدلیل حساسیت بحث خاکشناسی و دیگر مسائل بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار