برگزاری اختتامیه دوره «هم عهدی» در قم

دوره هم عهدی با حضور فرماندهان نواحی بسیج کشور امروز در قم به کار خود پایان داد.

سردار علی مقواساز، معاون فرهنگی سازمان بسیج، گفت: دوره هم عهدی با هدف توانمندسازی و شبکه سازی بین فرماندهان نواحی بسیج کشور با حضور حدود ۲۵۰ نفر از سراسر کشور به میزبانی قم برگزار شد.

او افزود: هدف این بود که فعالان فرهنگی و هنری بسیجی در سطح نواحی، اقشار، مدارس، پایگاه‌ها و ... در عرصه‌های مختلف هنری مانند تئاتر، سرود، موسیقی، فیلم و ... به سمت توانمندی حرکت کنند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج گفت: ۲۰۰ هزار نفر از نوجوانان بسیجی فعال در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری در حال توانمندسازی برای خلق آثار تاثیرگذار هستند.

سردار مقواساز بیان کرد: رشد و ارتقای نوجوانان و جوانان فعال و علاقه‌مند در عرصه‌های فرهنگی و هنری به همراه شبکه سازی و توانمندسازی آن‌ها جزو برنامه‌های مهم سازمان بسیج است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج گفت: هدف سازمان بسیج از این دوره، بسترسازی جهت نقش آفرینی و معرفی تولیدات و افراد توانمند و بااستعداد در حوزه‌های فرهنگی و هنری برای خلق آثار تاثیرگذار در عرصه‌های مورد نیاز کشور است.

سردار مقواساز، تصریح کرد: با برنامه‌های فرهنگی و هنری سازمان بسیج افزون بر ۲۰۰ هزار نفر از نوجوانان در سطح مدارس، مساجد و اقشار مختلف در حال توانمندسازی هستند تا تولیدات خلق شده در قالب‌های روز هنری و جذاب به مخاطبان ارائه شود.

برچسب ها: اختتامیه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار