استاندار: روابط اقتصادی سیستان و بلوچستان با کشور‌های همسایه باید افزایش یابد

استاندار سیستان و بلوچستان با تأکید بر لزوم ارتقای روابط با کشور‌های همسایه بویژه پاکستان گفت: افزایش ارتباط با کشور‌های هم‌مرز و تعامل بیشتر با آن‌ها موجب بهره‌مندی دو طرف از این مراودات خواهد شد.

 محمد کرمی   در نشست با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در کشور و کشور‌های همسایه؛ مراودات اقتصادی توسعه دوجانبه را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه با حضور در میدان عمل و اهتمام در انجام کار‌ها نتایج مثبتی به همراه سرعت در انجام امور حاصل می‌شود. افزود: همجواری با کشور‌های همسایه ظرفیت مثبتی برای رشد و توسعه این استان است.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت فعالیت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، بر افزایش دامنه ارتباط مردمی با کشور‌های همسایه و استحکام این روابط تأکید کرد.
وی افزود: با برنامه‌ریزی دقیق در زمینه واردات کالا از کشور‌های همسایه علاوه‌بر تأمین کالا‌های داخلی می‌توانیم با صنعت بسته‌بندی و افزایش ارزش‌افزوده این کالا‌ها صادرات آن را به نقاط مختلف جهان داشته باشیم.
کرمی گفت: اگر مردم در زمینه تولیدات، توسعه زیرساخت‌ها و حوزه‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری کنند، دیگر شاهد اقتصاد دلالی و نوسانات قیمت ارز نخواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.