بازگشایی گره های ترافیکی با بهره برداری از کریدورهای ترانزیتی

معاون ساخت و توسعه راه های کشور گفت: با بهره برداری از محورهای ترانزیتی شاهد بازگشایی گره های ترافیکی در بخش های مختلف خواهیم بود.

کدخدا زاده گفت: با توجه به آنکه  بحث های اعتباری و سرمایه ای که برای ساخت راه ها استفاده می شود، محدود است ما مجبور هستیم اولویت بندی  و براساس آن  هدف گذاری کنیم.

به گفته معاون ساخت و توسعه راه های کشور ، یکی از مواردی که باعث می شود این اهداف را ساماندهی کنیم، کریدورهای ترانزیتی در کشور اعم از راه آهن،  راه‌ اصلی ،  بزرگراه و آزاد راه است که هر کدام که به ثمر برسد گره های ترافیکی را باز خواهد شد.

 او می گوید: امسال همانند سال های گذشته ۸۰۰ تا هزار کیلومتر راه اصلی و بزرگراه  هدف گذاری کرده بودیم و در پایان سال با همکاری تمامی بخش ها بسیاری از گره های ترافیکی بازگشایی و افتتاح می شود .

او گفت: علاوه بر افتتاح پروژه های بزرگراهی استان بوشهر  امروز در سایر استان های مختلف آذربایجان غربی، کردستان همدان، یزد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان ما  از محورهای مختلف بهره‌برداری کرده ایم که با افتتاح آنها علاوه بر رفع گره های ترافیکی شاهد کاهش سوانح جاده ای و افزایش ترانزیت و حمل بار خواهد شد‌.

کدخدا زاده گفت: عمده این محورها کریدورهای ترانزیتی است که از نقاط حادثه خیز خارج است و به نوعی ترافیک ترانزیت و بار را کاهش می دهد.

 

برچسب ها: حمل ونقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار