مستند آستین خالی روایتی از زندگی سردار شهید حسین خرازی امروز در اصفهان به نمایش درآمد.

مستند آستین خالی، روایتی از زندگی سردار شهید حسین خرازی است که در ۵۲ دقیقه به تهیه‌کنندگی سیدمجتبی خیام‌الحسینی و کارگردانی سیدمهدی خیام‌الحسینی با حمایت حوزه هنری استان اصفهان ساخته شده است.

این مستند صبح امروز در پردیس سینمایی ساحل، سالن نصف جهان با حضور جمعی از رزمندگان، هنرمندان و اهالی فرهنگ اصفهان به نمایش در آمد.

سیدمهدی خیام‌الحسینی، کارگردان مستند «آستین خالی» گفت: وجه تمایز این مستند با مستند‌های ساخته شده از شهید خرازی، در روایت رزمندگانی است که کمتر دیده شده‌اند و خاطراتشان کمتر شنیده شده، مانند بیسیم‌چی‌ها، رانندگان و افرادی که با شهید خرازی ارتباط نزدیک داشته‌اند.


او ادامه داد: در این مستند تلاش کردیم به ابعاد گوناگون شخصیت شهید خرازی بپردازیم و زوایای کمتر دیده شده شخصیت این فرمانده دوران دفاع مقدس را روایت کنیم.


کارگردان مستند «آستین خالی» افزود: نسل امروز باید بدانند چگونه می‌توان مانند شهید خرازی با توکل بر خدا، توسل به اهل بیت (ع) و همت مضاعف، کار‌های بزرگ کرد، به‌گونه‌ای‌که در تاریخ برای همیشه ماندگار شود.


خیام‌الحسینی تصریح کرد: با فراگیری روش و منش شهید خرازی می‌توانیم بر مشکلات کنونی کشور غلبه و مسیر جدیدی پیش روی انقلاب اسلامی باز کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار