برگزاری اولین گردهمایی فعالان جوان فضای مجازی

اولین گردهمایی فعالان جوان فضای مجازی مازندران در فریدونکنار برگزار شد.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: اولین گردهمایی فعالان جوان فضای مجازی مازندران به مناسبت هفته جوان به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان فضای مجازی سراج مرکز مازندران در فریدونکنار  برگزار شد.

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در حاشیه افتتاحیه این گردهمایی، به لزوم تقویت سواد رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: این همایش با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مجموعه فعالان عرصه مجازی و مرتبط کردن آن‌ها با یکدیگر و استفاده از ظرفیت‌های بالای این حوزه در راستای اهداف والای انقلاب برگزار می‌شود.

او افزود: همسو کردن و ایجاد هماهنگی میان فعالان عرصه مجازی به ویژه جوانان و نوجوانان در راستای منویات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری به منظور تحقق مطالبات ایشان از جوانان، از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

عالیشان گفت: دنیای امروز در معرض بمباران رسانه‌ای است و باید با افزایش سواد رسانه‌ای خود نسبت به حفظ استقلال، اجتناب از انفعال، بهره مندی از تفکر انتقادی و افزایش توانایی در این فضا اقدام کنیم.

این گردهمایی در محور‌های سواد فضای مجازی و اخبار جعلی، خبرنگاری و سوژه‌یابی در عصر شبکه، شبکه‌سازی در فضای مجازی و اشتراک تجربیات موفق تولیدکنندگان محتوا در کشور برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار