کسب رتبه برتر فنی صدا و سیمای مازندران در بین مراکز

صدا و سیمای مازندران در بین مراکز استانهای کشور ، رتبه برتر فنی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مازندران،: صدا و سیمای مازندران در بین مراکز گروه الف کشور از لحاظ فنی، رتبه برتر را کسب کرد.

در لوح سپاسی که از طرف آقای پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما خطاب به آقای هادی ابراهیمی مدیرکل صداوسیمای مازندران صادر شده آمده است: سازمان صدا و سیما به عنوان بزرگ‌ترین رسانه فرهنگی کشوری می‌کوشد ضمن پاسداشت اقدامات ارزنده پیشکسوتان حوزه فنی به منظور تحقق رسانه ای هوشمند ، ایمن ، پایدار و با قاطعیت، رقابت در سطح بین‌الملل، خدمت‌رسانی صادقانه را در راستای ترجمان اشعار هویت محوری و عدالت گستری در جامعه گسترش دهد.

نوزدهمین اجلاس فناوری رسانه فرصتی معتنم و ارزشمند برای تجلی عزم ، اراده و شکوه رسانه ملی و درخشش و نمایش اقتدار فعالان عرصه فنی است.

ضمن سپاس از تلاش های بی دریغ جنابعالی امید است با همدلی و حمایت سازمانی بتوانیم بیش از پیش در تحقق آرمانهای بلند انقلاب اسلامی مقتدرانه و پرتوان گام برداریم.

یادآور می‌شود در نوزدهمین اجلاس فناوری رسانه که در سالن همایشهای سازمان صدا و سیما برگزار شد جایزه و لوح تقدیر مرکز مازندران به آقای بازاری معاون فنی مرکز اهدا شد.

صداوسیمای مرکز مازندران در این اجلاس موفق به کسب لوح سپاس و رتبه برتر در بین مراکز گروه الف ، رتبه اول مدیریت پشتیبانی فنی و انفورماتیک و رتبه اول ارتباطات زنده ماهواره ای شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.