کولیوند:

بزرگ‌ترین پایگاه امداد و نجات کشور در نیشابور احداث می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های امداد و نجات کشور در جاده باغرود نیشابور احداث می‌شود.

 پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: امروز بعد از توفیق ادای احترام به ساحت مقدس شهدای گمنام نیشابور، از شرکت بزرگ کشت و صنعت هلال واقع در این شهرستان بازدید کردیم.

او افزود: این شرکت متشکل از چند هزار هکتار زمین کشاورزی و همچنین یک واحد دامداری صنعتی با حدود چهار هزار راس دام سنگین است که مقرر شد در مورد درخواست مسئولان ارشد نیشابور مبنی بر اختصاص چند درصد از درآمد این شرکت به شهرستان، با هیئت امنای هلال احمر کشور رایزنی و تصمیم گیری کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در ادامه سفر خود ضمن بازدید از یک ملک قدیمی و بلااستفاده سه هزار متری هلال احمر واقع در مرکز شهر نیشابور  ادامه داد: بعد از انجام بررسی‌های دقیق و سیر مراحل اداری، در خصوص مولدسازی و تغییر کاربری این ملک به یک مجتمع بزرگ امدادی، درمانی، تجاری و ورزشی، با مشارکت بخش خصوصی اقدام خواهیم کرد.

کولیوند در بازدید از یک قطعه زمین ۱۲ هکتاری در جاده باغرود نیشابور که برای احداث یک پایگاه بزرگ امداد و نجات در نظر گرفته شده است، بیان کرد: با طی مراحل قانونی و صدور مجوز‌های لازم و نیز تامین اعتبار مالی مناسب، به زودی یکی از بزرگترین پایگاه‌های امداد و نجات کشور در این زمین احداث می‌شود.

او تصریح کرد: این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز پشتیبانی هلال احمر ایران در شرق کشور خواهد بود که از نظر ذخائر استراتژیک امداد و نجات هم بسیار حائز اهمیت است. همایش تجلیل از نجاتگران، داوطلبان و جوانان هلال احمر نیشابور، پایان‌بخش سفر کولیوند به شهرستان نیشابور بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.