توزیع میوه شب عید و کالاهای اساسی در آذربایجان شرقی

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: میوه شب عید تامین شده است و به همراه دیگر کالا‌های اساسی از ۲۰ اسفندماه در مراکز اعلام شده توزیع خواهد شد.

آقای  فتحی در حاشیه بازدید از یکی از سردخانه‌های ذخیره میوه شب عید در تبریز گفت: اتحادیه تعاون روستایی که به عنوان مباشر تامین استان آذربایجان شرقی در خصوص تامین میوه شب عید مشخص شده بود پرتقال و سیب را به میزانی که در کمیته راهوری تامین میوه شب عید مشخص شده بود خریداری کرده است.

وی با بیان اینکه کیفیت این میوه ها بالاست ادامه داد: امروز آخرین محموله پرتقال از شمال استان حمل و در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است.

آقای فتحی گفت: استان آذربایجان شرقی تولیدکننده سیب درختی است بنابراین سیب مورد نیاز از داخل استان تامین شده است و از بیستم اسفندماه توزیع در محل‌های مشخص شده که بیست نقطه شهر تبریز و فروشگاه­های سازمان تعاون روستایی در شهرستان‌های استان است انجام خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: امسال علاوه بر این دو قلم میوه کالا‌های اساسی مانند برنج، شکر، خرما، مرغ و گوشت منجمد که برای ایام ماه مبارک رمضان ضروری است در محل نمایشگاه‌ها عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی انجام‌شده با کارخانه‌های تولیدی در برخی کالا‌ها که مشمول قیمت‌گذاری نیستند در همان نمایشگاه‌ها با قیمت ۱۰ الی ۱۵ درصد پایین‌تر از بازار عرضه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.