هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال- گل گهر سیرجان؛ نبرد آبی ها در ورزشگاه آزادی/ نفت مسجد سلیمان- نساجی؛ شام آخر رضا عنایتی سرو می شود!

پرونده مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۴ دیدار روز دوشنبه بسته می‌شود.

بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار روز دوشنبه به پایان می‌رسند و در یکی از حساس‌ترین بازی ها، تیم استقلال به مصاف تیم گل گهر سیرجان می‌رود.

مس کرمان- فولاد خوزستان/ روز دوشنبه ساعت ۱۵

تیم مس کرمان هفته گذشته با گل به خودی برابر تیم ذوب آهن شکست خورد و با ۱۸ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان فرزاد حسین خانی به ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم فولاد خوزستان نیاز مبرم دارد تا از منطقه خطر سقوط به لیگ دسته یک فرار کند.

در آن طرف، تیم فولاد خوزستان هفته گذشته با  علیرضا منصوریان سرمربی جدید خود توانست با برد برابر تیم ملوان نوار باخت‌های متوالی خود را قطع کند و با ۲۷ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار بگیرد.

حضور علیرضا  منصوریان در نیمکت فنی شوک مثبتی بر تیم فولاد وارد کرد و  منصوریان هم می‌خواهد توانایی خود را به هواداران پرشور اهوازی نشان بدهد به همین خاطر با تمام قوا تیمش را روانه زمین مسابقه می‌کند.

استقلال- گل گهر سیرجان؛ نبرد آبی ها در ورزشگاه آزادی/ نفت مسجد سلیمان- نساجی؛ شام آخر رضا عنایتی سرو می شود!

  شاگردان منصوریان  می‌خواهند با امتیاز گرفتن از حریف کرمانی خود  دست پر به اهواز بازگردند و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.  

فرزاد حسین خانی سرمربی تیم مس کرمان به علت محرومیت نمی‌تواند تیمش را از روی نیمکت فنی هدایت کند و نظاره گر بازی تیمش روی سکو‌ها خواهد بود.  

 بازی رفت ۲ تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما این مرتبه شاید شرایط هر ۲ تیم فرق کند.

استقلال- گل گهر سیرجان؛ نبرد آبی ها در ورزشگاه آزادی/ نفت مسجد سلیمان- نساجی؛ شام آخر رضا عنایتی سرو می شود!

ملوان - آلومینیوم اراک/ روز دوشنبه ساعت ۱۵ 

تیم ملوان ۲ باخت متوالی برابر تیم‌های فولاد و گل گهر داشته است و با ۲۲ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.  

قو‌های سپید انزلی می‌خواهند با حمایت هواداران خود برابر تیم آلومینیوم به برتری دست یابند تا نوار باخت‌های خود را قطع کنند، اما با مستحکم‌ترین خط دفاع مواجه هستند.  

در آن طرف، تیم آلومینیوم اراک هفته گذشته با تساوی برابر تیم سپاهان توانست نوار برد‌های متوالی این تیم را قطع کند. البته این تیم اراکی  ۲ هفته متوالی رنگ برد را ندیده است و با ۳۰ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان مهدی رحمتی به دنبال برد بازی خارج از خانه برابر تیم ملوان هستند تا طعم پیروزی را بعد از ۲ هفته بچشند، اما کار سختی جلوی هواداران حریف پیش رو دارند.  

 جدال مازیار زارع و مهدی رحمتی مربیان جوان لیگ جذاب و دیدنی خواهد بود.  

 بازی  رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم آلومینیوم اراک به پایان رسید.

استقلال- گل گهر سیرجان؛ نبرد آبی ها در ورزشگاه آزادی/ نفت مسجد سلیمان- نساجی؛ شام آخر رضا عنایتی سرو می شود!

استقلال - گل گهرسیرجان/ روز دوشنبه ساعت ۱۶:۴۵

تیم فوتبال استقلال هفته گذشته با تساوی برابر تیم نساجی، برد‌های متوالی اش قطع شد و با ۴۰ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.  

آبی پوشان پایتخت می‌خواهند با حمایت هواداران پرشور خود برابر تیم گل گهر به برتری دست یابند تا همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی باقی بمانند.  

در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان با ۲ برد متوالی توانسته به جمع تیم‌های بالانشین اضافه شود و با ۳۷ امتیاز در جایگاه چهارم قرار بگیرد.  

شاگردان قلعه نویی  تاکنون نتوانستند استقلال را در لیگ برتر شکست بدهند و  آن‌ها می‌خواهند نوار ناکامی‌های خود را برابر حریف خود قطع کنند، اما کار سختی جلوی هواداران پرشور استقلال دارند.  

 بیشترین افتخارات استقلال در عرصه رقابت‌های لیگ برتر با هدایت امیر قلعه نویی  به دست آمده، اما حالا بالغ برهفت سال است که جایی روی نیمکت آبی‌پوشان پایتخت ندارد. اتفاقاً دوران جام گرفتن امیر هم پس از رفتن از استقلال به پایان رسید و او سالهاست که موفق به قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی نشده است. البته گل گهر سیرجان با حضور او و هزینه‌های انجام شده، حالا به یکی از تیم‌های مدعی تبدیل شده است، اما بسیار بعید به نظر می‌رسد در این فصل بتواند عنوان قهرمانی را برای خود کند و در بهترین شرایط باید به چهارم شدن در رقابت‌های فصل جاری و موفقیت در جام حذفی بیندیشد.

قلعه نویی جدا از هدایت استقلال، با تیم‌های مختلفی هم به مصاف این تیم رفته است، اما طی چند سال اخیر شکست‌های فراوانی را برابر آبی‌پوشان تجربه کرده و آخرین پیروزی مقابل استقلال به چهارم آبان ماه سال ۹۷ باز می‌گردد. جدال رفت استقلال و سپاهان در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر که به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار شد و شاگردان قلعه‌نویی توانستند استقلال وینفرد شفر را با یک گل شکست بدهند. از آن تاریخ به بعد امیر دیگر نتوانست آبی پوشان را مغلوب کند و حالا روز دوشنبه در حالی به مصاف این تیم خواهد رفت که ۱۵۹۲ روز است موفق به شکست استقلال نشده است.

 بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم استقلال به پایان رسید و امیر قلعه نویی دوست ندارد که بازهم به تیم سابقش  استقلال بازنده شود.

ساپینتو سرمربی استقلال به علت محرومیت نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند و باید از روی سکو‌ها نظاره گر بازی شاگردانش باشد.  

استقلال- گل گهر سیرجان؛ نبرد آبی ها در ورزشگاه آزادی/ نفت مسجد سلیمان- نساجی؛ شام آخر رضا عنایتی سرو می شود!

نفت مسجدسلیمان - نساجی/ روز دوشنبه ساعت ۱۸

تیم نفت مسجد سلیمان هفته گذشته برابر تیم پرسپولیس شکست سنگینی متحمل شد و با ۱۲ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان عنایتی محکوم به برد در بازی خانگی برابر تیم نساجی هستند تا همچنان برای بقا در لیگ برتر فوتبال امیدوار باشند. البته عنایتی به مدیران باشگاه اولتیماتوم داده در صورتی که  وعده‌های مالی محقق نشود بعد از بازی با نساجی از این تیم جدا می‌شود.  

در آن طرف، تیم نساجی هفته گذشته با تساوی برابر تیم استقلال توانست نوار برد‌های متوالی این تیم را قطع کند و با ۲۳ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.  

شاگردان مطهری می‌خواهند با برد برابر تیم ته جدولی نفت مسجد سلیمان دست پر به شهر خود بازگردند.

 تقابل حمید مطهری و رضا عنایتی مربیان جوان لیگ به جذابیت این بازی خواهد افزود.  

بازی رفت ۲ تیم با برد پرگل تیم نساجی به پایان رسید و اکنون این تیم شمالی می‌خواهد این برد را در بازی برگشت هم تکرار کند و تفاضل گلش را افزایش بدهد.

بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار امروز یکشنبه شروع می‌شود و مابقی بازی‌ها فردا برگزار خواهد شد. در یکی از حساس‌ترین بازی ها، پرسپولیس در تبریز به مصاف تیم تراکتور می‌رود و تیم سپاهان هم پذیرای تیم هوادار خواهد بود.  

بیشتر بخوانید:
تراکتور - پرسپولیس؛ شاگردان گل محمدی به دنبال انتقام گیری در تبریز/ سپاهان - هوادار؛ طلایی پوشان اصفهانی در اندیشه تثبیت صدرنشینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
ماشاالله امیرخان مدعی جام
آخرین اخبار