خراسان جنوبی آماده استقبال از مسافران/ ۵۸ نمایشگاه صنایع دستی و سوغات پذیرای گردشگران نوروزی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از پریایی ۵۸ نمایشگاه صنایع دستی، سوغات در سطح استان خبر داد.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: در ایام نوروز ۵۸ نمایشگاه صنایع دستی، سوغات با ۵۸۰ غرفه در سطح استان راه اندازی می‌شود.

او با اشاره به اینکه سفر‌های نوروزی از نیمه‌های اسفند آغاز می‌شود افزود: جشن‌های نوروزی نیز با جشن‌های نیمه شعبان در سطح استان برگزار می‌شود.

عباس زاده با بیان اینکه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان ۱۲ کمیته اختصاصی فعال هستند اظهار کرد: مهم‌ترین کمیته این ستاد کمیته خدمات حمل و نقل در استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در ایام سفر تمامی هتل ها، واحد‌های بوم گردی و همه بقاع متبرکه و مساجد در استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

او با بیان اینکه امسال در هر شهرستان استان یک کمپ برای استراحتگاه مسافرین نوروزی در نظر گرفته شده است ادامه داد: برای مکان‌های گردشگری استان بروشور‌هایی تنظیم و توزیع می‌شود و همچنین در اماکن گردشگری یک راهنمایی گردشگران در نظر گرفته شده است.

عباس زاده گفت: شرایط جوی در ایام سفر تقریبا مساعد است، اما اگر در نقطه‌ای از استان شرایط جوی نامناسب باشد آمادگی‌های لازم در نظر گرفته شده است.

او در پایان گفت: از مردم خواستاریم در مسیر سفر خود اصول ایمنی رانندگی را در نظر بگیرند تا سفر ایمنی را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.