تجهیز ۱۶۳ مدرسه در کهگیلویه وبویراحمد برای اسکان گردشگران نوروزی

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف رفاه حال مسافران نوروزی اجرای طرح اسکان مسافران نوروزی از هفته آخر اسفند شروع می‌شود.

ایمان سبحان نژاد معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه کلاس‌های درس در مدارس منتخب بر اساس نوع امکانات درجه بندی شده اند، گفت: ۲۷ کلاس ویژه ، ۳۸۲ کلاس در گروه الف ،۵۲۴ کلاس در گروه ب و ۲۴۸ کلاس در گروه ج با توجه به امکانات رفاهی که دارند درجه بندی و در اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرند.
 
معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: برای رفاه حال مسافران و آشنایی آنان با مراکز دیدنی استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری میراث فرهنگی پوستر اماکن مذهبی، تاریخی، زیارتگاه‌ها و مراکز تفریحی در مراکز اسکان در دسترس مسافران قرار خواهد گرفت و نسخه پی دی اف آن در شبکه اطلاع رسانی شاد در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.
 
او از بازدید مستمر اعضای ستاد اسکان استان از شهرستانها و مناطق خبرداد و بیان کرد: این بازدیدها با هدف حفظ و آمادگی مسئولان طرح اسکان نوروزی و جلب رضایت مسافران انجام خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.