اختلاف خانوادگی علت قتل همسر سابق/کشف و توقیف ۱۵ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری زنی خبر داد که در پی اختلافات خانوادگی همسر سابقش را به قتل رسانده بود.

علی کرمی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت : پس از کشف جسد مردی ۵۷ ساله در حوالی یکی از روستا‌های شهرستان کرمانشاه و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی جسد کشف شده توسط خانواده مقتول، افزود: در حالیکه تحقیقات همه جانبه برای شناسایی و دستگیری قاتل ادامه داشت، کارآگاهان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به همسر سابق مقتول مشکوک شده و تمرکز خود را روی این فرد معطوف کردند.

کرمی خاطرنشان کرد: همسر ۵۶ ساله مقتول نیز در بازجویی‌های تخصصی در نهایت به قتل همسر سابق خود اعتراف و عنوان کرد وی را با ضربه چاقو و سپس پیچاندن طناب به دور گردنش به قتل رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه قاتل دستگیر شده انگیزه‌اش را از این کار اختلافات شدید با همسر سابقش و اینکه وی قصد داشته پسرش را از او بگیرد عنوان کرد، افزود: طبق اظهارات این زن، وی پس از قتل شوهر سابقش، جسدش را از منزل خارج و در حاشیه یکی از روستا‌های شهرستان کرمانشاه به آتش کشیده است.

وی از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

اجرای طرح پاکسازی محل‌های انبار سوخت قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح پاکسازی محل‌های انبار سوخت قاچاق در شهرستان قصرشیرین از کشف و توقیف ۱۵ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در این طرح خبر داد.

جلیل سلطانی افزود: در این رابطه ۲۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز جمع آوری و توقیف شد که شامل ۲۶ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو است که روانه پارکینگ گردید.

وی اظهار کرد: با اجرای این طرح گسترده علاوه بر کشف ۱۵ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی، ۳۷ عدد تانکر فلزی سه تا ۱۰ هزار لیتری و ۲ هزار و ۳۱ عدد گالن ۲۰ لیتری کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه گفت: هشت محل نگهداری سوخت در این طرح تخریب و امحا و ۲ دستگاه پمپ مخصوص تخلیه گازوئیل توقیف شد.

 سلطانی ادامه داد: ارزش اموال مکشوفه در حوزه سوخت در این طرح ۱۵میلیارد ریال برآورد شده و در این رابطه سه عامل اصلی قاچاق و انبار سوخت دستگیر شدند.

دستگیری ۱۳۳ باند سرقت طی ۱۱ ماهه سال‌جاری

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه با اشاره به دستگیری ۱۳۳ باند سرقت طی ۱۱ ماهه سال‌جاری، گفت: از این تعداد باند‌ها ۲ هزار و ۲۷۴ فقره سرقت کشف و ۳۹۶ نفر هم در این رابطه دستگیر شده است.

علی کریمی اظهار کرد: مبارزه با سرقت‌ها، جنایی و تشخیص هویت مهمترین وظایف پلیس آگاهی است.

وی اشاره‌ای به آمار سرقت‌ها مهم، داشت و گفت: درصد کشف سرقت‌های مهم طی ۱۱ ماهه سال‌جاری ۶۵ درصد است که در مقایسه با سال گذشته ۸ درصد کاهش وقوع را داشته‌ایم.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه تصریح کرد: در زمینه سرقت‌های خرد درصد کشف وقوع طی مدت مذکور ۶۳ درصد بوده و ۲ درصد هم شاهد افزایش کشفیات بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه طی ۱۱ ماه سال‌جاری سرقت از طلافروشی و بانک‌ها نداشتیم؛ خاطرنشان کرد: در این مدت در بحث سرقت منزل ۷ درصد، در سرقت اتومبیل ۱۳ درصد، در قاب زنی ۱۱ درصد و در امکان خصوصی هم ۱۲ درصد در مقایسه با مدت مشابه کاهش وقوعات را داشته‌ایم.

وی با اشاره به دستگیری ۱۳۳ باند سرقت، گفت: از این تعداد باند‌ها ۲ هزار و ۲۷۴ فقره سرقت کشف و ۳۹۶ نفر هم در این رابطه دستگیر شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.