زنگ نیکوکاری در مدارس یزد به صدا در آمد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: همزمان با سراسر کشور زنگ نیکوکاری در مدارس استان به صدا در آمد.

محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در آستانه سال جدید، برگزاری جشن نیکوکاری باهدف تأمین بسته حمایتی و معیشتی برای خانواده‌های نیازمند است.

او افزود: امسال زنگ نیکوکاری از امروز دوشنبه ۱۵ اسفند در مدارس به صدا در آمد و کمیته امداد در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ اسفند نیز نسبت به دریافت کمک‌های مردمی از طریق پایگاه‌های اصلی سطح شهر و میعادگاه‌های نماز جمعه اقدام می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد اظهار داشت: این نهاد برای دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی با هماهنگی آموزش و پرورش و مدیران مدارس نسبت به معرفی روش‌های پرداخت غیرحضوری و شماره‌کارت‌های مجازی امداد به دانش آموزان اقدام می‌کند تا در این رویداد ملی جشن نیکوکاری شرکت کنند.

او ادامه داد: این کمیته برای تهیه بسته عیدانه نقدی مددجویان تحت حمایت، نیازمند همراهی و مشارکت خیران است تا در مدت زمان باقیمانده تا سال جدید اقدام مؤثری در زمینه تأمین بسته معیشتی شب عید نیازمندان به عمل آورد.

شجاعان تصریح کرد: نیکوکارانی که تمایل دارند در تهیه بسته نقدی عیدانه نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد مشارکت کنند، می‌توانند با وارد کردن کد دستوری*۸۸۷۷*۰۳۵# تلفن همراه و انتخاب گزینه یک (جشن نیکوکاری)، مبلغ موردنظر خود را وارد کنند و در این کار خداپسندانه سهیم شوند.

او گفت: واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ به نام کمیته امداد یزد، تماس و یا حضور در ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری و تقدیم کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیز از روش‌های دیگر برای کمک به نیازمندان درآستانه شب عید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.