اقامتگاه‌های بومگردی همدان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

رئیس انجمن اقامتگاه‌های بومگردی استان همدان از آمادگی بومگردی‌های استان برای تعطیلات نوروز خبر داد.

مهدی غنی‌پارسا با بیان اینکه تاکنون ۲۰ اقامتگاه بومگردی فعال در استان همدان وجود دارد، گفت: در شهر همدان اقامتگاه‌های آمادای، مزداگرد، حاجی اسماعیل و خانه شرفخانی آماده خدمات‌دهی به گردشگران نوروزی هستند.

او با اشاره به اینکه اقامتگاه‌های روستایی استان دارای موقیعت‌های خاصی هستند که برای گردشگران جذاب است، افزود: اقامتگاه‌های خان‌قالان و قلعه کریم‌خان در کبودراهنگ و اقامتگاه‌های ترلان و ساره گل در اسدآباد از جمله اقامتگاه‌های استان هستند.

غنی‌پارسا تصریح کرد: همچنین در شهرستان ملایر دو اقامتگاه بومگردی مانیزان و شهر پنهان سامن، در شهرستان بهار اقامتگاه‌های دولت‌سرا، خاطره، آقبلاغ و خادم‌لو و در شهرستان تویسرکان اقامتگاه‌های آرتیمان و دهبنه آماده پذیرش میهمانان نوروزی هستند.

او با بیان اینکه شهرستان‌های نهاوند، فامنین و رزن فاقد اقامتگاه بومگردی هستند، تاکید کرد: بخشی از رزرو‌ها از طریق سایت‌های رزرواسیون مراکز اقامتی انجام می‌شود.

رئیس انجمن اقامتگاه‌های بومگردی استان همدان افزود: بخش دیگری از رزرو‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شد که متأسفانه با محدودیت‌هایی که از ماه‌های گذشته برای این شبکه‌ها صورت گرفت باعث خسارت جبران ناپذیری در جذب گردشگر شد.

غنی‌پارسا با اشاره به اینکه اقامتگاه‌های بومگردی همدان از ابتدای تیرماه به علت محدودیت‌های شبکه اجتماعی از این طریق هیچ میهمانی جذب نکرده‌اند، گفت: بومگردی‌ها ضرر و زیان زیادی به واسطه این محدودیت‌ها متحمل شدند چراکه حجم زیادی از مسافران آن‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام جذب می‌شد و در حال حاضر این بخش را از دست داده‌ایم.

او گفت: بخشی از اقامت‌ها در این تأسیسات نیز به واسطه حضور مسافران در شهر و از طریق وسایل ارتباطی در شهر‌ها صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار