خدمتی: وزارت ورزش برای تامین تجهیزات تیراندازی کمک کند

ملی پوش تیراندازی کشورمان گفت: رشته ما تجهیزات محور است و باید وزارت ورزش در این زمینه کمک کند.

نجمه خدمتی بانوی تیرانداز کشورمان درباره سطح مسابقات لیگ تیراندازی اظهار کرد: یازدهمین دوره لیگ تیراندازی بود و امسال تیم سپاهان به رشته تیراندازی ورود کرد و نسبت به سایر تیم‌ها بیشتر رسیدگی کرد و از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: نتایج انفرادی به این صورت است که میانگین رکورد ۴ نفر بالای مسابقات  گرفته می‌شود و نفرات برتر مشخص می‌شوند که من توانستم مقام اول کسب کنم و خیلی خوشحال هستم. امیدوارم همین رکورد‌ها را در میادین بزرگ‌تر ثبت کنم و بتوانم مثل گذشته افتخار آفرین باشم.

خدمتی گفت: سال ۱۴۰۲ فصل مسابقات مهم ما است و قرار است برای کسب سهمیه المپیک پاریس تلاش کنیم و تمام تمرکزمان روی آن مسابقات است. مریم طالبی مربی تیراندازی تمام تلاش خود را می‌کند  که ما بهترین نتیجه در مسابقات بگیریم. ان شا الله در ۴ ورد کاپ که سهمیه المپیک داده می‌شود در نهایت بتوانیم بیشترین سهمیه را بگیریم.

او درباره انتظارش از فدراسیون تیراندازی گفت: فدراسیون تیراندازی تمام تلاش خود را می‌کند که ما بتوانیم درسطح عالی در  مسابقات بین المللی شرکت کنیم، اما حد توانش زیاد نیست.  رشته ما تجهیزات محور است و نسبت به سایر رشته‌ها هزینه‌های بالاتری داریم و تامین ساچمه و فشنگ و  تجهیزات تیراندازی خیلی مهم است که اگر تجهیزاتمان به روز نباشد نمی‌توانیم در کنار رقبای  خود در مسابقات بین المللی رقابت کنیم و مثل آن‌ها مدال بگیریم و سهمیه بگیریم.

خدمتی تصریح کرد: قطعا فدراسیون تیراندازی باید  از طرف وزارت ورزش تقویت شود. قربانی تلاش خود را می‌کند که ما در سطح بالایی باشیم، اما متاسفانه یکسری کمبود‌ها و امکانات کم وجود دارد. مسابقات تدارکاتی در سطح جهان برای آماده سازی جهت کسب سهمیه المپیک  برگزار می‌شود،  اما ما شرکت نمی‌کنیم  و این مسابقات می‌توانست خیلی تاثیرگذار در روند آماده سازی ما باشد. این مسابقات قطعا در رنکینگ تاثیرگذار است و در نهایت یک سهمیه از رنکینگ داده می‌شود که آن هم می‌تواند در تعداد نفرات اعزامی به المپیک پاریس تاثیرگذار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار