تجلیل از عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان

از عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور تجلیل شد.

روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان ؛  در مراسمی با حضور علی‌اکبری مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر، پیری مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام باهری مشاور مدیرعامل برق منطقه‌ای در امور خانواده و معاونین و مدیران ارشد شرکت برق منطقه‌ای از عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای استان در تابستان ۱۴۰۱ که منجرب به کسب ۲ مقام، مقام برتر در بخش آموزش رو در رو و مقام شایسته تقدیر در بخش فضای مجازی جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور گردید تجلیل شد.

 علی‌اکبری  در این مراسم ضمن تبریک به مجموعه شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان که در کنار یکدیگر موفق به ارائه عملکرد قابل قبولی در بحث مدیریت مصرف برق و فرهنگ‌سازی آن شدند بر لزوم ادامه مسیر با استفاده از پتانسیل‌های استان تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد؛  تلاش مضاعف همکاران در همه بخش‌های شرکت برق منطقه‌ای، دفتر روابط عمومی نسبت به اجرا و مدیریت برنامه‌های فرهنگ‌سازی و آگاهی بخش مدیریت مصرف برق کوشا و مصمم‌تر از گذشته پیک بار سال ۱۴۰۲ را پشت‌سر بگذارند.

 پیری مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای  استان  نیز در این مراسم عنوان داشت: همه تلاش مجموعه بزرگ شرکت برق منطقه‌ای استان در راستای وظیفه آن و تامین برق پایدار و مطمئن برای همه مردم شریف استان است و در کنار اجرای پروژه‌های متعدد صنعت برق لزوم رعایت مدیریت مصرف برق از سوی مردم نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است که مسئولیت همکاران در روابط عمومی و سایر بخش‌های شرکت را بیش از پیش خواهدکرد  تا با اطلاع‌رسانی مناسب و فرهنگ‌سازی بهینه مصرف کردن برق کمک شایانی به صنعت برق در ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف استان نمایند.

 در پایان این مراسم ضمن تقدیر از پرسنل روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای استان از اعضای شورای فرهنگی شرکت برق منطقه‌ای نیز با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار