نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مسببان بدحالی دانش آموزان به اشد مجازات برسند

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: مسببان ایجاد شرایط بدحالی دانش آموزان باید به اشد مجازات محکوم شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به موضوع بدحالی برخی دانش آموزان استان سمنان ، تلاش دشمن برای ایجاد شرایط نا امنی روانی در جامعه را توطئه جدید در جنگ ترکیبی دانست و گفت : دشمنان بعد از ناکامی در اغتشاشات و حرکت‌های شوم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، توطئه ایجاد ناامنی روانی را این بار در مدارس و بویژه برای دختران دانش آموز طراحی کردند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: والدین دانش آموزان دغدغه بجایی دارند و حق دارند نسبت به سلامت فرزندانشان نگران باشند .

وی افزود : دشمن بعد از همراهی نکردن دانش آموزان و خانواده‌های آنها در اغتشاشات ، با این اقدامات شوم به دنبال انتقام گرفتن از دانش آموزان و خانواده هاست .

وی گفت : مدارس مراکز علم آموزی است و دشمنان می‌خواهند دانش آموزان را از کسب علم و دانش دور کنند و ما این اجازه را به آن‌ها نخواهیم داد.
حجت الاسلام والمسلمین مطیعی تاکید کرد: عده‌ای بدون هیچ تحقیقی بر موج دشمن سوار می‌شوند و در زمین دشمن بازی می‌کنند و ما از آن‌ها می‌خواهیم که بدون تحقیق در مورد موضوعی به نفع دشمن کاری نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین از مسئولان بخصوص اعضای شورای تامین استان خواست هر چه زودتر با پیگیری موضوع ، عاملان را پیدا کنند و به اشد مجازات برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار