دشمن موریانه‌وار تاروپود خانواده ایرانی را هدف قرار داده است

استاندار اصفهان گفت: به دلیل سهل‌انگاری‌های سال‌های گذشته، دشمن به صورت موریانه‌وار تاروپود خانواده ایرانی را مورد هدف قرار داده است.

 سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در کارگروه اجتماعی استان که با حضور معاون وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: استان اصفهان نسبت به سایر نقاط کشور شرایط متفاوتی را دارد مردم این خطه به جانفشانی و ایثار بی حد و مرز در دوران دفاع مقدس شُهره هستند.


او با اشاره به سفر رئیس قوه قضاییه به استان، عنوان کرد: همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان، فقط در یک روز ۴۹ نفر از کسانی که محکوم به قصاص بودند، در فرایند صلح و سازش بخشوده شدند.


استاندار اصفهان با بیان اینکه نگاه به خانواده که معطوف به زندگی عفیفانه است و توجه به عفاف و حجاب در مراودات اجتماعی همیشه مورد توجه مردم استان بوده یادآور شد: البته به دلیل سهل‌انگاری‌های سال‌های گذشته، دشمن به صورت موریانه‌وار تاروپود خانواده ایرانی را هدف قرار داده است.


مرتضوی با اشاره به اینکه نیاز است با همت عمومی و تلاش ویژه بالادستی به صورت منظم در این خصوص هدف و برنامه داشته باشیم، ادامه داد: درصدد هستیم مجموعه رصدی را تعریف کنیم تا با پشتیبانی سازمان امور اجتماعی کشور بتوانیم اطلس اجتماعی استان را به صورت منظم و با سازوکار مناسبی تهیه و تدوین کنیم.


او همچنین از مساعدت معاون وزیر کشور در اختصاص و افتتاح مجموعه فدک به عنوان سرپناهی برای بی‌خانمان‌ها تشکر و قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.