تامین ۳۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه کشاورزی

معاون حوزه آب وخاک وزیر جهاد کشاورزی، در سفر به استان چهارمحال و بختیاری، از تامین ۳۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه کشاورزی از محل فروش املاک مازاد خبرداد.

معاون حوزه آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی، در سفر به استان چهارمحال و بختیاری، از تامین ۳۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه کشاورزی از محل فروش املاک مازاد خبرداد.

صفدر نیازی گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۱ بند ط تبصره ۸ به وزارت جهادکشاورزی مجوز داده شده که از محل فروش املاک مازاد ۳۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه کشاورزی را تامین کند.


بیشتر بخوانید


نیازی، تاکید کرد: بحث مولدسازی اموال دولت آغاز شده است، در مرحله اول آن دسته از پروژه‌های که در مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان‌ها مورد تاکید قرار گرفته در اولویت تکمیل قرار دارد، در شش ماهه ابتدایی ۱۴۰۲ تمام پروژه‌های مورد تعهد وزارت جهاد کشاورزی در سفر‌های ریاست جمهوری تامین اعتبار می‌شود.

در ادامه احمد راستینه رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستورات خوبی وزیر جهادکشاورزی برای آغاز عملیات اجرایی پروژه تامین آب سد بیدکان داشتند، اظهار کرد: بالغ بر ۲۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه مصوب شد و در سال ۱۴۰۲ عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود و ۲۷۰۰ هکتار اراضی کشاورزی از محل انتقال آب این پروژه بهره‌مند می‌شوند و اشتغال خوبی شکل می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طبق وعده وزیر جهادکشاورزی ۳۴ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح و بازسازی قنوات در چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت، ضرورت بازسازی قنوات آسیب‌دیده در سیل بسیار بالا است و در سال ۱۴۰۲ سال خوبی برای کمک به کشاورزان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.