فرماندار ویژه مهاباد:

تمهیدات لازم برای استقبال شایسته از مسافران نوروزی در مهاباد صورت گیرد

فرماندار ویژه مهاباد گفت: برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی همه ساله تمهیدات ویژه‌ای از سوی مسئولان این شهرستان تدارک دیده می‌شود که امسال نیز همانند سال‌های گذشته این امکانات تهیه شده است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه ستاد خدمات سفر مهاباد گفت: برای پذیرایی هرچه بهتر از گردشگران در ایام تعطیلات نوروز، تمامی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان بسیج شده و از آمادگی کاملی در تمامی زمینه‌ها برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: به منظور پذیرایی و استقبال شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی ستادی با ۱۰ کمیته مختلف در این شهرستان با عنوان ستاد تسهیلات نوروزی دایر شده که تمهیدات مورد نیاز برای اسکان، راهنمایی و استقبال از گردشگران را برعهده دارد.

عباسی ادامه داد: چادر‌های ویژه استقبال از میهمانان نوروزی در مبادی ورودی شهر برپا شده و جوانان در این پایگاه ها، به کار پخش بروشور و نقشه برای هدایت و راهنمایی مسافران نوروزی اقدام می‌کنند.

فرماندار ویژه مهاباد افزود: طرح ویژه مقابله با گران فروشی و تخلفات صنوف مختلف از جمله اقامتگاه با همکاری دستگاه‌های اجرایی در قالب نظارت‌های مشترک در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین تاکید کرد: تلاش میکنیم گردشگرانی که مهاباد را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردند در نهایت آرامش به تفریح و خرید‌های احتمالی خود پرداخته و با خاطره خوب شهر ما را ترک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.