۲ مصدوم در تصادف ۲ خودرو در دزفول

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول از مصدوم شدن ۲ نفر در تصادف پژو ۲۰۶ و سواری پراید خبر داد.

روح الله بهشتی فرد گفت: حادثه رانندگی در جاده زیباشهر به دزفول روبروی تالار پذیرایی جام جم به سامانه ۱۲۵ این سازمان اطلاع رسانی شد.

او می‌گوید: ستاد فرماندهی عملیات سریعا دو اکیپ امداد و نجات و اطفاءحریق از ایستگاه‌های عملیاتی شماره ۲ و ۴ را به محل گزارش شده اعزام و بلافاصله اقدام به رهاسازی مصدومین حادثه نمودند.

بهشتی فرد گفت: در این حادثه که علت آن توسط پلیس راهور در دست بررسی است دو خودروی سواری پس از منحرف شدن از مسیر اصلی خود با تیر چراغ برق کنار جاده برخورد کردند که منجر به مصدوم شدن یک کودک ۳ ساله از سرنشینان پراید و محبوس شدن راننده ۲۰۶ درون کابین خودرو گردید.

رئیس سازمان آتش نشانی گفت: آتش نشانان حمید زلقی، اسحق تیریان، سجاد عیسوند زیبایی، مهدی مهدیان مقدم، مهرداد غضنفری و محمد اورکی به محض مستقر شدن در محل حادثه با استفاده از ست هیدرولیک راننده ۲۰۶ را از درون کابین خودرو رهاسازی نموده و پس از اقدامات پیش بیمارستانی در محل توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل نمودند.

به گفته او مصدومین حادثه دختر بچه ۳ ساله از ناحیه سر و راننده پژو مرد ۳۳ ساله از ناحیه پا دچار شکستگی شدند که پس از اعزام به بیمارستان تحت مداوا قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.