در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

سلبریتی‌های نوجوان مهمان برنامه نوروزی «هشتاد نود» می‌شوند

طهرانی گفت: در برنامه «هشتاد نود» از چهره‌های مشهور نوجوان مثل بازیگران، کمدین‌ها و بلاگر‌ها دعوت خواهیم کرد تا درباره موفقیتشان صحبت کنند.

علیرضا طهرانی، سردبیر برنامه نوجوانانه «هشتاد نود» رادیو جوان درباره این برنامه گفت: «هشتاد نود» برنامه‌ای است که به مسیر موفقیت نوجوانان دهه هشتادی و نودی می‌پردازد. در این برنامه گفتگو محور که به صورت تصویری هم پخش خواهد شد، از چهره‌های مشهور نوجوان مثل بازیگران، کمدین‌ها، ورزشکاران، مدال‌آوران جهانی در رده سنی نوجوانان و حتی بلاگر‌هایی که توانستند در سن کم به موفقیت برسند دعوت خواهد شد و آن‌ها در مورد مسیر رسیدن به موفقیت‌شان صحبت خواهند کرد.

طهرانی با بیان اینکه «هشتاد نود» این هدف را دنبال می‌کند که هر کسی در هر کاری می‌تواند با پشتکار و تلاش موفق شود، ادامه داد: در این برنامه سعی شده فضاسازی و ریتم طوری باشد که مورد قبول نوجوان امروزی باشد. ریتم سریع، شوخی‌های نوجوانانه، بهره‌گیری چالش‌های این رده سنی و استفاده از قالب برنامه‌سازی پلتفرم‌های فضای مجازی در آیتم‌های این برنامه، «هشتاد نود» را به فضای ذهنی نوجوان نزدیک‌تر کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: در این برنامه علاوه بر گفتگو با مهمان، بخش‌های تفریحی- سرگرمی زیادی داریم. بخش سیت دان کمدی که یکی از کمدین‌های نوجوان در مورد اتفاقات و رفتار مردم در نوروز طنازی خواهد کرد و در بخش دیگر این برنامه موسیقی مناسب برای نوجوانان معرفی خواهد شد و موسیقی‌های بی‌محتوای خوانندگان زرد توسط خود نوجوانان با کنایه و طنز‌های مخصوص خودشان تقبیح خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار