بحران مثلث برمودای پاری سن ژرمن را می بلعد

نشریه فرانسوی اکیپ مدعی است با حذف پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان تابستان آینده از سه ضلع مثلث مشهور این تیم، مسی، نیمار و امباپه شاهد جدایی دو ستاره از باشگاه پاریسی خواهیم بود.

با اینکه رسانه‌های فرانسوی به نقل از منابع نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن می‌گویند بعد از شکست تلخ این تیم مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان به زودی کریستوف گالتیه و لوئیس کامپوس به عنوان سرمربی و مدیر ورزشی کنار گذاشته خواهند شد، اما به نظر می‌رسد تبعات شکست دیشب تنها به این خلاصه نمی‌شود.

نشریه اکیپ می‌گوید بعد از شکست دیشب و حذف پی‌اس‌جی از چمپیونزلیگ فضای رختکن تیم به شدت ملتهب است و حتی دیشب بازیکنان در رختکن به هم‌تیمی‌هایش خود و همینطور کریستوف گالتیه انتقاد کرده‌اند.

نشریه اکیپ در گزارشی مدعی است از منابع نزدیک به باشگاه دریافته که با شرایط فعلی شکی باقی نمانده که با فرا رسیدن تابستان از مثلث مشهور پی‌اس‌جی شامل مسی، نیمار و امباپه دو ستاره باشگاه را ترک خواهند کرد.

با توجه به اینکه اکیپ بار‌ها از سوی مخالفانش به ضدیت با مسی متهم شده این گزارش هم به عنوان تلاشی دیگر از سوی این نشریه برای جوسازی علیه ستاره آرژانتینی تفسیر شده است. اما اکیپ با رد این ادعا‌ها می‌گوید تنها توجه به خط حمله و نادیده گرفتن قدرت دفاعی باعث شده پی‌اس‌جی به تیمی قابل پیش‌بینی تبدیل شود که به جز ضدحمله تاکتیک دیگری ندارد. این نشریه می‌گوید تاکتیک پی‌اس‌جی این است که بقیه بازیکنان تلاش کنند تا توپ را به مهاجم‌های مشهور تیم برسانند و این نمی‌تواند یک تیم فوتبال را به موفقیت برساند.

اکیپ می‌گوید هواداران واقعی پی‌اس‌جی خواهان چنین تیمی نیستند. آن‌ها معتقدند این شرایط باعث شده باشگاه پاری سن ژرمن با ارزش‌هایی که با آن‌ها شناخته می‌شد بیگانه شود. پاریسی‌ها خواهان تیمی متشکل از ستاره‌های جوان و تشنه موفقیت فرانسوی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار