کشف ۴۵۰ عدد اگزوز و ۳۷ کارتن ۲۰ بسته‌ای لنت خودرو/توقیف چهار هزار و ۲۸۵ لیتر گازوئیل قاچاق

فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۵۰ عدد اگزوز و ۳۷ کارتن ۲۰ بسته‌ای لنت انواع خودرو‌های سواری احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر احتکار لوازم یدکی خودرو در یک واحد مسکونی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، افزود: در این بازرسی‌ها ۴۵۰ عدد اگزوز و ۳۷ کارتن ۲۰ بسته‌ای لنت ترمز انواع خودرو‌های سواری که احتکار شده بود، کشف شد.

جاویدان ارزش محموله احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

چهار هزار و ۲۸۵ لیتر گازوئیل قاچاق توقیف شد

سرپرست فرماندهی انتظامی قصرشیرین گفت: چهار هزار و ۲۸۵ لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان مرزی با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان توقیف شد.

ایمان مرادی افزود: ماموران پلیس قصرشیرین در راستای پیشگیری از قاچاق سوخت در سطح شهرستان قصرشیرین در ۲ روز گذشته موفق به کشف چهار هزار و ۲۸۵ لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

وی اظهار کرد: در این رابطه چهار دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتور سیکلت نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند و طرح مقابله با قاچاق سوخت همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: در رابطه با قاچاق سوخت تعداد ۱۱ نفر متهم دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضا معرفی شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.