امام جمعه قم مطرح کرد

تاثیر زیاد بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در ماجرای مدارس

آیت الله سعیدی گفت:بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در ماجرای مدارس تاثیر زیادی در آرام سازی جامعه گذاشت.

آیت الله سید محمد سعیدی،امام جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت:در ماجرای مسمومیت عده‌ای از دانش آموزان بار دیگر شاهد فعالیت رسانه‌های معاند و موج سواری آنها برای ورشکستگان سیاسی بودیم که این توطئه هم با بیانات حکیمانه رهبری و آرام سازی جامعه خنثی شد.

او ادامه داد:جدیت در شناسایی و دستگیری مبشران ماجرای مسمومیت عده‌ای از دانش آموزان، جدیت در اطلاع رسانی به مردم، دستگیری و عبرت گیری از این ماجرا و تقویت پدافندغیر عامل با رویکرد مردمی سازی نقاطی است که در این ماجرا باید به آن رسیدگی شود.

سعیدی  در بخش دیگری از سخنان خود به با شکوه برگزار شدن میلاد امام عصر اشاره کرد و افزود: امسال مردم عزیز، هنرمندان و هئیت‌های مذهبی، مداحان عزیز با حضور در سیستان و بلوچستان و گره‌های سرود، صدا و سیما در جای جای کشور به استقبال میلاد امام عصر رفتند که از همه قدردانی و تشکر می‌کنیم.

امام جمعه قم در خصوص توجه به انتظارات امام زمان برای امت اسلامی به عنوان مسئله‌ای مهم گفت: تقوا پیشگی، زنده نگه داشتن دین و قرآن، توجه به نماز، جلب محبت اهل بیت و ترک گناهان، همدلی و اتحاد، دعا برای فرج، رعایت حق الناس، آراسته بودن و توجه به پوشش اسلامی از جمله حجاب به عنوان مسئله‌ای شرعی و قانونی از جمله مواردی است که مورد انتظار امام زمان است.

آیت الله سعیدی به پیشرفت‌های کشور در حوزه ساخت اقیانوس پیما شهیدمهدوی هم اشاره و بیان کرد: ضمن تشکر از دلاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این اقیانوس پیما به مثابه یک شهردریایی متحرک است که تمام تجهیزات و امکانات آماده برای ماموریت و ایجاد امنیت خطوط دریایی و صیانت از جمهوری اسلامی و امدادرسانی را دارد.

او  هفته سربازان گمنام امام زمان را هم تبرک گفت و افزود: سربازان گمنام امام زمان کسانی هستند که با تلاش‌های خود ضامن امنیت کشور هستند و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

امام جمعه قم در خصوص روز درختکاری و اهمیت آن در قانون هم گفت: طبق شعار امسال هر ایرانی سه درخت بکارد، می‌توان محیط زیست را که در قانون ما به آن توجه بسیاری شده است حفظ کرد، درختانی که آبیاری آن‌ها با آب‌های خاکستری صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.