تیم داوری دیدار ایران و عراق مشخص شد

نماینده داوری از کشور مالزی قضاوت بازی تیم های ملی جوانان ایران و عراق را جام ملت های آسیا بر عهده خواهد داشت.

 طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا "محمد نظمی نصرالدین" از کشور مالزی دیدار حساس تیم های ملی جوانان ایران و عراق در یک چهارم نهایی جام ملت های زیر ۲۰ سال آسیا را قضاوت خواهد کرد.

"محمد ضیرول" از مالزی و "محمد علی" از پاکستان کمک های این داور خواهند بود.

شایان ذکر است دیدار تیم های ملی جوانان ایران و عراق ساعت ۱۳:۳۰ فردا شنبه بیستم اسفندماه در ورزشگاه JAR برگزار خواهد شد.

 افشین ناظمی درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در فاصله یک روز مانده تا دیدار با عراق در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا، اظهار داشت: بازی خیلی سختی است، زیرا هر ۲ تیم از هم شناخت دارند. در چند روزی که به تاشکند آمده‌ایم، کادرفنی ما آنالیز خیلی خوبی از عراق داشته‌اند و روز گذشته هم با برگزاری یک تمرین خیلی خوب، برای بازی با این تیم شبیه سازی انجام دادیم.

وی افزود: امیدوارم روز خوب ما باشد و بچه‌ها سرحال باشند تا بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم. باید آن چیز‌هایی که کادرفنی به بازیکنان توضیح داده بتوانند اجرا کنند و در زمین موفق باشند.

سرپرست تیم ملی جوانان اضافه کرد: بازی سختی است. از طرفی ما هم تیم جوانان ایران هستیم و جوان‌های ایرانی همیشه کار‌های سختی انجام می‌دهند. امیدوارم فردا روز خوب تیم ما باشد و جوانان سرزمین‌مان سربلند باشند تا دل مردم خوشحال شود.

ناظمی عنوان کرد: جا دارد از همه ملت ایران، رسانه‌ها، مربیان تیم‌های پایه که برای جوانان کشورمان کار کرده و با تعلیم دادن این بازیکنان، آن‌ها را به تیم‌های ملی معرفی می‌کنند سپاسگذاری کنم. از همین جا دست آن‌ها را می‌فشارم و آرزو می‌کنم تا ایران همیشه در همه مسابقات موفق باشد تا ملت شاد و سربلند باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار