۵ فوتی و مصدوم در پی واژگونی خودرو در بلوچستان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲ نفر فوت و ۳ نفر مصدوم شدند.

فریبرز راشدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ متأسفانه ۲ نفر فوت و ۳ نفر مصدوم شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: این حادثه ظهر امروز در جاده خاش- ایرانشهر نرسیده به «کارواندر» رخ داد.

وی ادامه داد: مصدومین این حادثه توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان «امام خمینی (ره)» خاش منتقل شدند که حال آن‌ها مشاهده گزارش شده است.

سرهنگ مهدی خمر نیز   اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور مواصلاتی شهرستان‌های خاش - ایرانشهر، بلافاصله ماموران به همراه عوامل امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: خودرو سواری پژو از سمت ایرانشهر به خاش در حال تردد بود که از مسیر خود منحرف و واژگون شده و بر اثر این حادثه ۳ نفر از سرنشینان وسیله جان خود را از دست دادند و ۲ نفر دیگر مجروح که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان علت حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد و گفت: از همه رانندگان درخواست داریم هر دو ساعت رانندگی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه استراحت کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار