خدمت رسانی ۱۰۰ دستگاه آمبولانس در ایام سفر‌های نوروزی کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از خدمت رسانی ۱۰۰ دستگاه آمبولانس در ایام سفر‌های نوروزی کرمانشاه خبر داد.

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : جلسات هماهنگی کمیته بهداشت و درمان ستاد سفر استان کرمانشاه با حضور اعضا تشکیل و آمادگی لازم برای سفر‌های نوروزی وجود دارد.

وی افزود: هماهنگی لازم با شهرداری‌ها برای پاکیزگی فضای شهری، راهداری برای نظافت سرویس‌های بهداشتی بین راهی و دامپزشکی برای جلوگیری از ذبح غیرمجاز دام انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی اورژانس کرمانشاه، تصریح کرد: ۱۰۰ دستگاه آمبولانس، یک فرند هلی کوپتر آمبولانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس برای سفر‌های نوروزی در نظر گرفته شده است.

محمدی بیان کرد: بیمارستان‌های استان کرمانشاه به لحاظ دارویی و پزشکان عمومی تقویت شده و شیفت بندی پزشکان متخصص صورت گرفته است.

وی با اشاره به آمادگی مراکز درمانی برای چهارشنبه آخر سال، ادامه داد: سال گذشته ۱۲۵ نفر براثر حوادث ناشی از چهارشنبه سوری مصدوم شدند که برنامه‌هایی برای کاهش تعداد مصدومان و اطلاع رسانی به خانواده‌ها در حال اجرا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: ۱۰۰ تیم بهداشتی برای نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی شامل رستوران‌ها و مراکز عرضه مواد غذایی در ماه رمضان فعالیت خواهند داشت.

محمدی اضافه کرد: وضعیت ذخیره سرم و دارو‌های حساس مراکز بیمارستانی نسبت به ماه گذشته ۲ برابر شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار