بازدید ۲ میلیون زائر از یادمان‌های شهدای کرمانشاه

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : امسال ۲ میلیون زائر در قالب اردو‌های راهیان نور از اقصی نقاط کشور با سفر به این استان از یادمان‌های شهدا دیدن کردند.

یونس عزیزی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : پیش بینی می‌شود این تعداد تا اردیبهشت ماه سال آینده که زمان اختتامیه فعالیت اردو‌های راهیان نور در سال ۱۴۰۱ است به بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه استانی است که در بحث راهیان نور هم میزبان است و هم اعزام کننده، اضافه کرد: در حالی که تعداد زایران این استان در سال ۱۳۸۷ تنها سالانه هفت هزار نفر بود این تعداد هم اکنون به بیش از ۲ میلیون نفر رسیده است.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این استان امسال میزبان زایران راهیان نور از کشور لبنان بوده است یادآور شد: هم اینک هشت یادمان شامل یادمان بین المللی مرصاد، شهدای ۲۶ مرداد پاوه، مطلع‌الفجر گیلان غرب، شهید بهشتی قصرشیرین، بازی‌دراز، بانه دار، شهید شیرودی و ابوذر است که همه ساله پذیرای شماری زیادی از زایران کشور است.

 عزیزی با بیان اینکه امسال زمینه اسکان ۱۹۰ هزار نفر در این یادمان‌ها فراهم شد ادامه داد: امسال بیش از هشت هزار و ۲۰۰ نفر دانش آموز از استان به مناطق عملیاتی شمال غرب و جنوب کشور اعزام شده اند و پیش بینی شده است حدود ۲ هزار نفر دانشجو در قالب کاروان‌های راهیان نور و از ۲۴ اسفند تا سوم فروردین ماه نیز از دیگر اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی استان خوزستان اعزام شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.