نخستین دانشجوی بین‌الملل دکتری دانشگاه شهرکرد فارغ‌التحصیل شد

عبدالحسین سروش عضو هیات علمی دانشگاه بغلان افغانستان است که به عنوان نخستین دانشجوی بین‌الملل دکتری در دانشگاه شهرکرد فارغ‌التحصیل شد.

عبدالحسین سروش به عنوان نخستین فارغ التحصیل دانشجوی بین‌الملل دکتری دانشگاه شهرکرد، با راهنمایی دکتر رضا خوش‌‎سیر و دکتر جواد علیدوستی و با مشاوره دکتر علیرضا انصاری، از رساله دکتری خود دفاع کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، عبدالحسین سروش عضو هیات علمی دانشگاه بغلان افغانستان است که در سال ۱۳۹۷ برای ادامه تحصیلات خود در مقطع دکتری در رشته ریاضی کاربردی، وارد دانشگاه شهرکرد شد و در سال ۱۴۰۱ پس از انتشار ۱۲ مقاله داخلی و خارجی، با نمره ۲۰ از رساله دکتری خود دفاع کرد و فارغ التحصیل شد.

 دانشجویان بین الملل دانشگاه شهرکرد در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند و از آنجائیکه یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های دانشگاه شهرکرد، جذب دانشجویان خارجی است و تمامی استانداردهای لازم برای پذیرش و تربیت دانشجویان بین الملل را داراست و همچنین ظرفیت علمی بالای اساتید دانشگاه شهرکرد، تمهیدات اندیشیده شده و امکانات فراهم شده، دانشگاه آمادگی پذیرش دانشجویان بیشتری را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار