مهابادی‌ها ۲۸ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری کمک کردند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: خیران این شهرستان در جشن نیکوکاری امسال ۲۸ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک کردند.

احمد نوذری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: امسال جشن نیکوکاری متفاوت از سال‌های قبل در این شهرستان و از بهمن ماه آغاز و امکان جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران فراهم شد.

وی اضافه کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران این شهرستان در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و از ۲۰ میلیارد ریال سال قبل به ۲۸ میلیارد ریال رسیده است.

به گفته وی، خیران کمک‌های غیرنقدی خود را به در پایگاه‌های سیار ویژه این جشن در مدارس و مصلای نماز جمعه، مراکز نیکوکاری محلات و اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل داده و علاوه بر این شماره حسابی نیز برای این منظور تعیین شده بود.

نوذری با اشاره به اینکه جمع آوری کمک‌های نقدی خیران تاپایان سال ادامه دارد، گفت: خیران می‌توانند وجه نقد خود را با شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اضافه کرد: همچنین خیران با شماره‌گیری کد دستوری #۰۴۴۱۰*۸۸۷۷* ویژه کمیته امداد مهاباد می‌توانند مبالغ اهدایی خود را واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.