امیر واحدی:

از فرزندان ایران تقاضا دارم وارد فضای آلوده به جنگ شناختی نشوند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تمام تلاش ابر قدرت‌های رسانه‌ای جهان بر این است که طرز فکر و عقاید جوان و نوجوانان ما را نسبت به اسلام و انقلاب تغییر دهند.

آیین فارغ‌التحصیلی دانشجویان خلبانی هواپیمای اف ۴ با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید نوژه همدان برگزار شد.

امیر خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم گفت: نیروی هوایی ارتش با کار جهادی و با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در راستای رسیدن به نیروی در تراز جمهوری اسلامی ایران با اقتدار به تلاش خود ادامه می‌دهد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه خطاب به دانشجویان اظهار کرد: شما جوانان ادامه دهندگان راه مردان بزرگی هستید که روزگاری دشمن از شنیدن نامشان لرزه بر تنش می‌افتاد. امروز این پرچم‌داری و علم‌داری به شما عزیزان رسیده و باید به خود ببالید که راه این بزرگواران را ادامه می‌دهید و بدانید که از امروز وظیفه شما سنگین‌تر است و آن، حفظ، حراست و امنیت آسمان ایران اسلامی است که در دستان شماست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به فتنه‌های اخیر در کشور با بیان اینکه دشمن در تلاش است با جنگ شناختی بر روی نخبگان و دانشجویان ما اثر بگذارد، خاطر نشان کرد: تمام تلاش ابر قدرت‌های رسانه‌ای جهان بر این است که طرز فکر و عقاید جوان و نوجوانان ما را نسبت به اسلام و انقلاب تغییر دهند، ولی تاکنون در این راه به موفقیت نرسیده‌اند و من از تمام فرزندان ایران تقاضا دارم که در فضایی که آلوده به جنگ شناختی است، داخل نشوند.

در پایان مراسم با حضور امیر سرتیپ واحدی از همسر شهید خلبان اکبری، دانشجویان خلبانی و جمعی از فرماندهان این یگان با اهدا، لوح تقدیر تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
زیر بنایی فرهنگی باید از خانواده و مدارس از دوره کودکی نهادینه شه
تو ایران کم کاری ها فرهنگی زیاد بوده مثلا اعیاد مذهبی کم کاری فرهنگی شده عید نوروز مون ک اکثر شهرها خلوته
پولدار تو سفر خارجی ن و بقیه هم از بی پولی تو خونه ن
نه جشنی جمعی در جامعه وجود داره
خدا خیر بده ب بانی سرود سلام فرمانده ک مسبب گردهمایی وشادی فرزندان ایرانی شد
آخرین اخبار